Portada Lliteratura Taller de Llectura en La Villa con Jorge Fernández García

Taller de Llectura en La Villa con Jorge Fernández García

by asturnet

El serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, en collaboración col Conceyu de Villaviciosa, pon en marcha otra vuelta los talleres de llectura n’asturianu que se vienen desenvolviendo dende los últimos dos años.

Con ello ábrese de nuevu la inscripción pa les persones que quieran participar na actividá, que consiste na llectura mensual d’una obra de lliteratura asturiana actual complementada con un alcuentru col autor de la mesma, nel que los participantes pueden comentar y indagar nel sentíu del llibru.

Estos alcuentros tendrán llugar na sala d’actos del Centru Cultural Capistrano de Villaviciosa, y los interesaos pueden apuntase directamente na biblioteca del conceyu, o bien poniéndose en contactu col Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, nel teléfonu 637897356 o bien per mail, dirixéndose a normasturarrobalacomarcadelasidra.com.

L’alcuentru previstu pal miércoles 18 d’avientu, a les 18 hores, tará dedicáu a “Unos fatos que morrieron por una apuesta y otres histories series”, de Jorge Fernández García.

Tamién te podria gustar