Portada Conceyos Taller de danza contemporanea “Movimientu dactilar” con Eduardo Vallina Pinta

Taller de danza contemporanea “Movimientu dactilar” con Eduardo Vallina Pinta

by redacción asturnews

Esti vienres 22 entama’l Taller de danza del coreógrafu y director artísticu de la compañía Ogmia, Eduardo Vallina Pinta nelCentru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón.

So la premisa creativa y d’investigación Movimiento Dactilar enfusar nun trabayu físicu ya introspectivu nel que vamos analizar la so metodoloxía de trabayu, potenciando lo individual dende’l colectivu, según el procesu creativu que se lleva a cabu para la creación de los sos procesos artísticos.

Esti procesu d’investigación sofitar nel usu inconsciente de la técnica como ferramienta creativo, la interacción del cuerpu col so alredor como xenerador de posibilidaes y la fisicalidad
intensa como elementu disparador de la creación espresiva. Con esto inténtase topar lo más verdadero del movimientu y la posibilidá de xenerar un procesu individual de busca del mesmu.

L’oxetivu final del taller ye llevar al individuu a conocer les llendes del so cuerpu, el de los otros cuerpos y el del espaciu como redolada xeneradora de movimientu. De la mesma, desenvolver un propiu códigu y asimilar los otros códigos de forma consciente.

Centru de Cultura Antiguu Institutu
Organizador: Departamentu d’Innovación Cultural
Preciu: Con matrícula Places:
Inscripción de danza Contemporanea Eduardo Vallina Cuando:
Del 22 d’ochobre de 2021 al 24 d’ochobre de 2021

Más información

Tamién te podria gustar