Portada Música Take That prepara nueva xira pal so 25 aniversariu

Take That prepara nueva xira pal so 25 aniversariu

by redacción asturnews
Take That - Foto: .Martin. (https://www.flickr.com/photos/martinrp/)

La banda de pop británica Take That, que conquistó’l corazón de millones d’adolescentes na dómina de los 90, va volver l’añu que vien con una xira mundial y un nuevu álbum de grandes ésitos, nel que va estrenar nueves temes.

La noticia confirmara’l grupu musical esta selamana al desplicar esta xira que pretende conmemorar el 25 aniversariu de la nacencia de la banda, con andances qu’empezaron en 1991 col single “Do What O Like”.

“Taremos entamando una xira mundial el próximu añu”, afirmó Gary Barlow nel programa televisivu de BBC The One Show, nel que tamién fueron convidaos el restu de componentes qu’entá formen parte del grupu, Howard Donald y Mark Owen. Take That ufiertó otros detalles sobro’l so próximu tour, nel que va interpretar les sos temes clásiques de más ésitu –dalgunos d’ellos reversionados-, pero tamién va incluyir trés nueves cantares.

Los planes de Take That pasen por incluyir EE.XX. y Mediu Oriente como parte del cronograma de la xira, amás de grandes estadios de Reinu Uníu ya Irlanda. “Queremos llegar a tolos territorios nos que nunca tuvimos, como Suramérica”, añedió Howard. Inda se desconocen les feches de los conciertos, que se celebraríen en 2019, pero ye previsible que nun falten los grandes ésitos que llanzaron al estrellalgu a Take That fai yá dos décades, como Back For Good, Nobody Else, Pray, Relight my Fire, Everything changes o Sure.

Amás de la xira, The Sun dio a conocer que’l grupu británicu tien planes de convertir el so musical The Band nuna película, qu’empezaría a rodase tamién el próximu añu. Un proyectu nel que los componentes del grupu tienen depositaes grandes esperances yá que confíen en que s’acabe convirtiendo nun gran ésitu como les versiones cinematográfiques de los musicales ¡Mamma Mia! o La La Land.

Tamién te podria gustar