Portada Lliteratura Taibo declárase arguyosu de pertenecer a una xeneración d’escritores “mui críticos col capitalismu”

Taibo declárase arguyosu de pertenecer a una xeneración d’escritores “mui críticos col capitalismu”

by asturnet

Paco Ignacio Taibo II, escritor y director de la Selmana Negra de Xixón, declárase arguyosu de pertenecer a una xeneración de lliteratos “enforma críticos col capitalismu” y exalta la escritura como “la guerra por otros medios”. L’autor mexicanu presentó güei en Xixón la so última entrega policiaca, continuación de les aventures ‘negres’ del detective de ficción Héctor Belascoarán.

Caminante nes caleyes delirantes del Méxicu más rebelde, Taibo desplega humor negru nuna nueva novela qu’escuende, a partes iguales, una dura crítica a la corrupción nel poder mexicanu y una venganza personal polo asocedío na revolución qu’esi país centroamericanu vivió en 1968: “Utilizo la mio lliteratura como arma pa dir a la escontra de la política del mio país”, resumió l’escritor afincáu en Xixón.

De la so pluma salió una saga -la que güei presentó nel marcu de la XVII Selmana Negra- capaz de facer a los llectores grapar el capítulu onde muerre’l protagonista y d’arrinca-y al sobriu diariu francés ‘Le Monde’ el festivu titular “¡Viva Paco!”. Amás de coordinar la edición en cursu de la Selmana, que fina’l prósimu domingu, Taibo prepara yá la so prósima obra, una novela hestórica al rodiu de la figura de Pancho Villa.

Na otra presentación lliteraria de la mañana, Mateo Sagasta revisó n’alta voz la so obra ‘Los ladrones de tinta’, una narración ambientada nel Madrid de la dómina de Cervantes na que la busca d’un personaxe del Quijote desata un viaxe por una ciudá infestada d’inmigrantes, ‘pícaros’, soldaos y refugayes de basoria.

Nel so programa pa güei, la XVII Selmana Negra inclúi la presentación al públicu -la d’esta mañana foi énte los medios de comunicación- de ‘Belascoarán llega a España’, a les 19 hores; la presentación de ‘Cementerio de papel’, a les 21,30; y un conciertu de la Orquesta de Cámara’l Nalón, a partir de les 23 hores.

Tamién te podria gustar