Suzanne Collins sigue la triloxía ‘Los Xuegos de la Fame’ 10 años dempués

Suzanne Collins sigue la triloxía ‘Los Xuegos de la Fame’ 10 años dempués
07 mayu 11:18 2020 Imprimir

La escritora Suzanne Collins vuelve a la so saga más popular, diez años dempués de la publicación de Los Xuegos de la Fame, con una nueva entrega, que RBA va publicar n’España’l próximu 3 de xunu. 

El nuevu llibru lleva por títulu Balada de páxaros cantores y culiebres, col que los llectores podrán realcontrase col universu de Panem creáu por Collins. Balada de páxaros cantores y culiebres empieza la mañana de la collecha que da empiezu a los décimos Xuegos de la Fame, y nel Capitoliu, Coriolanus Snow, de dieciocho años, prepárase pa una oportunidá única: algamar la gloria como mentor de los Xuegos. La casa de los Snow, antes tan influyente, traviesa tiempos difíciles, y el so destín depende de que Coriolanus consiga superar a los sos compañeros n’inxeniu, estratexa y encantu como mentor del tributu que-y sía axudicáu, pero tien tou nel so contra, yá que lo humildaron al asigna-y al tributu del Distritu 12.

Lionsgate confirmó apocayá que “Balada de páxaros cantores y culiebres” tamién va llegar a la gran pantalla, una película que va tar dirixida por Francis Lawrence, director de los dos últimos filmes de la serie y que volverá cuntar tamién cola productora Nina Jacobson y el guionista Michael Arndt.

La triloxía Los Xuegos de la Fame (Los xuegos de la fame, En llapaes, Sinsajo) convirtióse n’una de les sagues más aclamaes en tol mundu (traducida a más de 54 idiomes y publicada en 52 territorios).

  Categories: