Suspendíu’l rodaxe de ‘Misión Imposible 7’ n’Italia pol coronavirus

Suspendíu’l rodaxe de ‘Misión Imposible 7’ n’Italia pol coronavirus
25 febreru 16:15 2020 Imprimir

Paramount Pictures tenialo too en marcha de mano a rodar Misión Imposible 7 , pero la producción va tener que camudar los sos planes. Taba previsto que l’equipu de la película que va dirixir Christopher McQuarrie rodara trés selmanes en Venecia (Italia), daqué que nun va ser posible debíu al biltu del coronavirus.

L’estudiu emitió un comunicáu nel qu’espliquen les sos razones: ”Por cuenta de una gran precuru pola seguridá y el bienestar del nuesu elencu y equipu, y los esfuerzos del gobiernu venecianu local para suspender les xuntes públiques en respuesta a l’amenaza del coronavirus, vamos camudar el plan de producción para’l nuesu rodaxe de trés selmanes en Venecia, la primer etapa programada d’una producción estensa para Misión Imposible 7”, dixo Paramount.

”Mientres esti paréntesis queremos tener en cuenta les esmoliciones del equipu y támos-yos dexando tornar a casa hasta qu’empiece la producción. Vamos siguir la situación y trabayando al pie de los funcionarios de salú y del gobiernu a midida que evoluciona”, añedió.

Cruise va retomar el papel de Ethan Hunt en dos películes más de la saga d’acción. Paramount yá punxo fecha d’estrenu para la séptima película: 23 de xunetu de 2021, que’l so elencu va tar formáu tamién por Rebecca Ferguson, Hayley Atwell y Nicholas Hoult . La octava entrega va llanzase’l 5 d’agostu de 2022. McQuarrie volverá dirixir y escribir el guión de dambes películes, en encargándose enantes de Nación secreta y Fallout.

Paramount tamién anunció la so decisión de retrasar el llanzamientu de Sonic, la película en China debíu al coronavirus. “Esperamos llevala a la gran pantalla en China cuando sía apropiáu”, dixo la compañía nun comunicáu nel que destaca qu’espera anunciar la nueva fecha del llanzamientu, que taba previstu para’l vienres 28 de febreru, en curtiu.

El biltu de coronavirus tamién solmenó la Berlinale. La estensión del biltu y les restricciones a los viaxeros procedentes de China dexáronse sentir nel festival de cine de Berlín. “Tuvimos 118 cancelaciones d’empreses y profesionales acreditaos de China”, esplicó a Efe Frauke Greiner, la xefa de comunicación del certame. Tratar d’un cómputu amenorgáu”, para’l total de 21.000 profesionales acreditaos al festival o al European Filme Market (EFM) qu’escurre en paralelu. Son persones rellacionaes cola industria, apuntó Greiner, quien destacó que nun hubo cancelaciones de cineastes o artistes de los países afectaos.

Per otra parte, el cineasta Chang Kai y cuatro miembros de la so familia finaron en infectándose toos pol biltu de coronavirus que s’anició en China. Chang, de 55 años d’edá y natural de Hubei (China), finó’l 14 de febreru nel Hospital Popular Hoang de Wuhan tres delles selmanes lluchando contra la enfermedá.

  Categories: