Suspéndese l’estrenu de “Tuxa” nel Teatru Riera

06 xunetu 08:50 2010 Imprimir

Güei, martes 6 de xunetu, tenía d’estrenase nel Teatru Riera de Villaviciosa la obra teatral Tuxa, un repasu de la vida y obra de la escritora maliayesa Tuxa Villaverde. Sicasí la situación del Teatru maliayu dempués de les llenes de les últimes selmanes, nun permite facer la representación. El director de la obra, Jose Luis Campa, llamentó la situación y denunció que “quince díes dempués del agua llégase a la conclusión de que les butaques nun tán en condiciones pol mugor”. La compañía busca yá otru teatru onde facer l’estrenu.

Dirixida por Jose Luis Campa, la pieza inclúi fragmentos de la propia obra de Tuxa, combinaos con partes biográfiques, con testos adaptaos y ellaboraos por autores de la talla de Lluis Portal (que yá escribió una obra asemeyada sobre la figura del escritor Carlos García de la Concha), Miguel González Pereda o Etelvino González López.

Mui trabayada n’escenografía y na interpretación (pa la que se cunta cola presencia de miembros del Grupu de Teatru Carbayín), Tuxa ye una muestra más de como’l teatru n’asturianu pue algamar altos niveles estéticos fuxendo de los tópicos costumistes tradicionales.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...