Portada Música Suspéndese en La Pola Siero’l IV Crossroad Festival

Suspéndese en La Pola Siero’l IV Crossroad Festival

by asturnet

Tres delles selmanes intentando solucionar los problemes qu’impedíen la cellebración del IV Crossroad Festival, la organización facía esti día l’anuncia de que se vía obligada a cancelar el festival por motivos téunicos y económicos. El certame diba cellebrase esti añu nel Mercáu Nacional de Ganaos de La Pola Siero, el 22 de xunetu, con un únicu día d’actuaciones con cuatro bandes: Bo Diddley, The Fabulous Thunderbirds, Marcia Ball y Los Enemigos.

Nes tres ediciones anteriores, cellebraes en Xixón, el Crossroad axuntara a más de 20.000 aficionaos, na so mayoría procedentes de fuera d’Asturies.

Agora, del festival va caltenese únicamente’l conciertu especial de reunificación de Los Enemigos na so formación orixinal, que se pasa a la sala Albéniz de Xixón, el 22 de xunetu, coles entraes a 17/20 euros.

Per otru llau, la sala gijonesa Louie Louie caltien la so programación de conciertos, que continúa esti miércoles, 5 de xunetu, cola actuación de las bandas de surf y rock and roll Straitjackets y Neandertals, toes les dos llideraes por Eddie Angel. Les localidaes tarán a la venta de forma anticipada a un preciu de 15 euros y costarán 18 en taquilla. El conciertu entaará a les 21 hores.

Tamién te podria gustar