Portada Lliteratura Suburbia afaya pa los llectores la obra d’Ana Rosa Fernández

Suburbia afaya pa los llectores la obra d’Ana Rosa Fernández

by asturnet

Suburbia Ediciones, na so apuesta pola lliteratura de calidá y por dar voz a autores poco conocíos, asoleya’l númberu 9 de la so colección de poesía males tierres, Los nomes de la lluvia, poemariu d’Ana Rosa Fernández. Anque la autora nun ye una autora novel, pues tien asoleyaos poemes en delles antoloxíes y algamó más d’un premiu lliterariu, sí ye una voz poco conocida nel panorama de la poesía asturiana.

Los nomes de la lluvia ye una muestra más de la calidá y fondura de la poesía fecha n’asturianu y más concretamente de la poesía fecha por muyeres en llingua asturiana. Los nomes de la lluvia ye un poemariu maduru, íntimu, que fala del pasu’l tiempu, les ilusiones perdíes, les espectatives rotes… Too ello ilustrao poles semeyes d’Ana Jambrina Huete.

Ana Rosa Fernández (Sotrondiu, 1965) ganó en 2002 el premiu Esperanza Spínola pol poemariu (en castellano) El peso de la luz. Apaez n’antoloxíes y en llibros colectivos como Antología de poesía española actual. Al aire nuevo o La mina que nun cierra.

Tamién te podria gustar