Portada Educación SUATEA y STES-I esixéron-y a Zapatero que potencie la escuela pública na LOE

SUATEA y STES-I esixéron-y a Zapatero que potencie la escuela pública na LOE

by asturnet

Representantes de la Confederación de Sindicatos de Trabayadores de la Enseñanza (STES-I) reunieronse na tarde d’ayeri con Rodríguez Zapatero pa face-y llegar la so valoración del proyectu de Llei Orgánica d’Educación. Los sindicalistes que nel so día valoraron “insuficiente” el proyectu de la LOE, ente los ataques que ta sufriendo nos últimos díes per parte de “la derecha católica”, quixeron pidí-y al presidente del Gobiernu que cumpla’l col programa electoral y que “la enseñanza pública sía l’exe vertebrador del sistema educativu”.

Nel aconceyamientu que tuvieron na tarde d’ayeri pa tratar les reformes de la llei d’educación, representantes del Sindicatu d’enseñanza, del que forma parte’l sindicatu asturianu SUATEA, esixeron-y al presidente del Gobiernu que se “cumpla nesta lexislatura’l compromisu de llegar a la media de la Unión Europea, creando unos fondos específicos de compensación interterritorial n’educación”.

Otra de les esixencies de los profesores ye la creación de la Rede Pública d’Escueles Infantiles, dotándoles de los medios necesarios pa que puean ufiertar una hora diaria d’actividaes educatives complementaries.

Dos oxetivos concretos que los representantes del profesoráu-y pidieron a Zapatero, foron la necesidá de “recuperar la ellección democrática de los equipos directivos” y el cumplimientu “del principiu de non discriminación por razón de sexu na almisión del alumnáu” de los centros.

No tocante a los derechos del profesoráu, acordáron-y el so compromisu de formalizar un “contratu col profesoráu”, garantizando un sistema d’incentivos salariales; y esplicáron-y la so propuesta d’accesu diferenciáu pal profesoráu interín como la meyor forma d’acabar cola precariedá llaboral de más de 80000 profesores.

Sobre la polemica de los últimos díes, los miembros del Sindicatu de Trabayadores de la Enseñanza cuestionaron la constitucionalidá de los acuerdos col Vaticanu y manifestaron la necesidá de que les relixones confesionales queden fuera la escuela y fuera del currículo escolar.

Tamién te podria gustar