Portada Educación SUATEA recuerda la obligatoriedá d’ufiertar asturianu nel entamu de la campaña de matriculación

SUATEA recuerda la obligatoriedá d’ufiertar asturianu nel entamu de la campaña de matriculación

by asturnet

El llunes entamó la campaña de matriculación na asignatura de llingua asturiana nos centros educativos asturianos, que va durar hasta’l 26 de xunu, y en secundaria del 1 al 15 de xunetu. Aprovechando estes feches el sindicatu d’enseñu SUATEA, recuerda a la inspeición educativa y a la dirección de los centros “que l’asignatura de Llingua Asturiana y Gallego-Asturianu ye d’obligada ufierta”.

SUATEA quier dexar claro, amás, que “lo mesmo que los inspectores de los centros tienen que procurar velar pol cumplimientu de toles lleis educatives, deberíen facer lo mesmo col accesu al estudiu y conocimientu de la nuesa llingua, que ye un derechu reconocíu espresamente pola llexislación y qu’ha de ser respetáu y garantizáu”.

Asina mesmo, comenten “pa evitar malos entendíos y que nun se cumplan les intrucciones d’aniciu de cursu”, esperen que nengún equipu direutivu, nin nengún maestru “escaeza que los/es escolinos/es puen escoyer Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano al empecipiar cualesquier cursu educativu independientemente de la escoyeta del cursu anterior”.

Pa SUATEA alvierten “teniendo en cuenta qu’esta ufierta ye obligatoria … taremos vixilantes de que se cumpla la llexislación vixente”. Con esti comunicáu, esperen “qu’al entamu del cursu viniente nun nos atopemos colos mesmos problemes de tolos años, por mor de nun ufiertar esta asignatura y nun respetar la Llei d’Usu”.

Tamién te podria gustar