Portada Educación SUATEA llama a la movilización el día 24 n’Uviéu

SUATEA llama a la movilización el día 24 n’Uviéu

by asturnet

El Sindicatu Unitariu de Trabayadores de la Enseñanza d’Asturies (SUATEA) llama a la movilización xeneral contra la LONCE y los retayos na Educación Pública Asturiana el prósimu xueves 24, día de fuelga xeneral na educación. “Los centros educativos asturianos tán viviendo nesti cursu les consecuencies de los retayos del gobiernu central. Pero’l gobiernu asturianu tamién retaya en materia educativa”, alvierte’l sindicatu asturianu.

Los centros educativos asturianos tán viviendo nesti cursu les consecuencies de los retayos del gobiernu central. Pero’l gobiernu asturianu tamién retaya en materia educativa. Nos centros educativos falta personal, les sustituciones tarden en cubrise, les medies xornaes disparáronse ente’l profesoráu interín, los equipos docentes ca vez tienen más trabayu y menos personal pa facelu y sigue habiendo alumnáu que nun puede disponer del tresporte escolar. A eso hai qu’añedi-y los docentes que despidieron esti cursu teniendo pedío la plaza que-yos correspondía y a quien la Conseyería obligó a recurrir a los tribunales pa facer valer los sos derechos.

L’amortización de cientos de places de profesores que se xubilaron, puestos que nun se repunxeron nin por funcionarios nin por profesoráu interín ta suponiendo una xuba de les xeres que tien que facer quien tovía tien trabayu asina como una merma na correcta atención al alumnáu. La Conseyería sigue manteniendo los 25 alumnos /aula n’educación infantil de tres años pesie a les promeses de la Conseyera. Miles d’alumnos y alumnes quedaron ensin poder matriculase en Formación Profesional y nes Escueles d’Idiomes. A esto hai qu’añedi-y los aumentos d’horariu docente y del númberu d’alumnos/es sobre too en Bachilleratu y la falta d’atención a les demandes de los centros, sobre too nes escueles rurales.

Nes enseñances de 0 a 3 años, colos retayos fáise ca vez más enguedeyao desendolcar el trabayu (direcciones compartíes, eliminación de decenes de puestos de trabayu…)

N’Asturies, sigún SUATEA, “persabemos lo que suponen los retayos. Pero esta situación pue empiorar radicalmente cola LOMCE, qu’estos díis tramítase nes Cortes y nel Senáu. Una llei que tien el refugu de la inmensa mayoría de los partíos políticos, sindicatos docentes, organizaciones estudiantiles y xuveniles, Federaciones de Madres y Padres y de la mayoría de la sociedá. Esta práctica unanimidá contra la Llei nel ámbitu docente ye la que va llevar nuevamente a la Comunidá Educativa a movilizase’l día 24 como fecha clave nesta etapa de la protesta contra los retayos y la Llei Wert. Llevamos semanas espresando’l nuestru refugu a dicha ley y a los retayos al traviés de la consulta ciudadana que se vieno faciendo n’abondos centros, nes cais y nes places d’Asturies y de tol estáu y que va siguir faciéndose hasta finales d’esti mes”.

SUATEA quier encamentar la participación en toles movilizaciones que se tán faciendo esta selmana y les que van siguir plantegándose depués de la Fuelga del 24 d’ochobre, yá que la Llei empioró tovía más nel marcu de la tramitación parlamentaria. Estes son delles consecuencies d’esta Llei contra la que vamos siguir batallando d’aprobase hasta la so total derogación:

Más privatización y más conciertos educativos: los conceyos deberán ceder suelu público pa llevantar centros privaos. Los conciertos tán garantizaos tamién pa los centros que segreguen al alumnáu. El conceptu d’educación como serviciu públicu desapaez. Más xerarquización: les direcciones de los centros serán xerentes cola obligación de sacar resultaos curiosos en reválides feches por axentes esternos; pa ello presionarán con tresllaos forciaos a docentes y espulsarán al alumnáu más desfavorecíu p’“algamar asina la escelencia”, despreciando asina’l llabor del profesoráu y condenando al fracasu a millones d’alumnos y alumnes. Más arbitrariedá na contratación de docentes interinos a la carta, y na peñera del profesoráu funcionariu en función de la especialización del centru. Los concursos de tresllaos oxetivos conviértense en papel moyao. Más relixión y menos hores pa les materies necesaries pa la formación humana, artística y científica del alumnáu y más privilexos pa la ilesia católica que pretende recuperase de la perda xeneralizada del alumnáu cola implantación d’una alternativa a la relixón evaluable. Mayor despreciu a la participación y a la xestión democrática de los centros cola perda de funciones del Conseyu Escolar y el refuerzu de les direcciones de los centros que se convierten en xerentes encargaos d’algamar una puntuación nun ranking del que dependerá la financiación del centru y los salarios docentes.

Por ello SUATEA perafítase nel llamáu a participar nes movilizaciones entamaes pal día de la fuelga (n’Avilés, Uviéu, Xixón y Cangues, polo menos, va haber concentraciones na mañana del 24 alredol del mediudía) asina como na manifestación que con salida de RENFE va facese a les 6 de la tarde na capital asturiana.

Tamién te podria gustar