Portada Música SUATEA denuncia’l “Sabotax a la nuesa gaita”

SUATEA denuncia’l “Sabotax a la nuesa gaita”

by asturnet

Nun duru ya irónicu comunicáu, es sindicatu mayoritarriu de la enseñanza n’Asturies, SUATEA denuncia’l “Sabotax a la nuesa gaita” que supón el fechu de que “los futuros titulaos del Conservatoriu seyan instruyios por gaiteros gallegos”.

Según SUATEZ “Mentantu fardamos de que n’Asturies los nuesos gaiteros y la peculariedá del so instrumentu son una perimportante seña d’identidá, daquién tuvo la feliz idega de que los futuros titulaos del Conservatoriu seyan instruyios por gaiteros gallegos. L’añu pasáu fízose una bolsa de trabayu con gaiteros especialistes na nuesa gaita. Sabemos que’l nivel de les prebes foi de lo más esixente por mor de la calidá de los aspirantes. Agora bien, si se trata de facer un sabotax a la formación de los alumnos del Conservatoriu podriémos proponer a gaiteros escoceses. Como los gallegos, tienen un instrumentu diferente, pero podríen dar les clases n’inglés. Tendremos gaiteros con aires internacionales, pero con poco aire de gaiteros asturianos.”

SUATEA entrúgase si “¿Dende la alministración daquién pescanciará qu’esto ye una llocura?” y pide darréu d’ello un podo de xacíu.

Tamién te podria gustar