SUATEA denuncia: ”el Gobiernu asturianu albuerta la especialidá de Llingua Asturiana en Madrid”

21 febreru 08:39 2011 Imprimir

Coincidiendo cola celebración del Día internacional de la Llingua Materna, el sindicatu del asturianu del enseñu, SUATEA, denuncia que’l pasáu 4 de febreru tuvo llugar en Madrid, nel Ministeriu d’Educación, una de les últimes meses de negociación sectoriales d’Educación onde se trató’l proyectu de Real Decretu d’Especialidaes de Maestros, onde’l sindicatu propunxo un artículu njel que les llingües non oficiales, pero con especial protección, pudieren tener “reconocencia como especialidá docente”. A la fin esti articuláu nun s’aprobó pola mor de la opinión pidida al Gobiernu d’Asturies dende’l Ministeriu.

Según comenten dende SUATEA el representante del Ministeriu comentó a los presentes na mesa que depués de preguntar a Asturies (Gobiernu Asturianu), “esti nun quier la redacción propuesta por SUATEA; poro, quedará como proponía’l Ministeriu: ”Tendrán la consideración de especialidades del Cuerpo de Maestros, las propias de la lengua cooficial en aquellas Comunidades Autónomas que así lo tuvieran regulado”.

Anque esta redacción nun torgue que les llingües propies non cooficiales puean tener accesu a la Especialidá docente, SUATEA camienta que la so propuesta sedría “amañosa y facilmente la puerta a la reconocencia de la Especialidá de la Llingua Asturiana ensin nengún esfuerzu cooficializador, que tanto-y repuna y resquema al Gobiernu asturianu”. A esta ferramienta normativa amañosa que-yos apurrieron al Gobiernu asturianu compuestu por PSOE-IX, respuenden arrefundiándola. Pa sindicatu, que califica l’acción de “villana”, esta decisión demuestra dos coses: “- Que la responsabilidá de que nun haya Especialida de Llingua, por muncho que quieran engañar a la ciudadanía, ye del Gobiernu asturianu compuestu por PSÓE-IU; La falta de respetetu que-y tienen tanto a los derechos llaborales del profesoráu como a los derechos llingüísticos de la ciudadanía asturiano reconocíos na llexislación mundial, europea, española y asturiana”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...