Portada Educación SUATEA acusa a Educación d’escaecer otra vuelta la llingua asturiana nel currículu

SUATEA acusa a Educación d’escaecer otra vuelta la llingua asturiana nel currículu

by asturnet

El sindicatu acusó esti martes a la COnseyerúa d`’Educación al traviés d’un comunicáu, tres de la presentación ayeri per parte del Gobiernu del Principáu, del borrador del currículu educativu pa infantil y primaria. Según el sindicatu, “nel mesmu queda a les clares recoyío que nel segundu ciclu d’Educación Infantil los neños y neñes s’averen a la Llingua Estranxera, y asina mesmo s’inclúi la enseñanza de la relixón”. “Pero faltaría más, la llingua asturiana nun queda espeyada como tal, sinón que se plantega como una globalidá dientro de la cultura asturiana”, añade’l comunicáu.

La organización señaló amás que “con esti currículu preténdese adoctrinar a tolos escolinos d’Educación Infantil en relixón, y por supuestu, el mayestru de relixón sí pue entrar nes clases a deprender a los neños; mentatu’l de llingua asturiana nun va poder dar les sos clases, quedando la enseñanza del asturianu nun requexu de la cultura de pandereta y folixes”.

Pa Suatea “esti fechu ye un incumplimientu grave tanto de la Llei d’Usu como del Alcuerdu de personal d’Educación Infantil y Primaria nel que queda recoyío que se dotará d’especialista de Llingua Asturiana a tolos centros”.

Pal sindicatu “ta perdemostráu que la conocencia de la llingua materna facilita la conocencia d’otres llingües, pero n’Asturies como somos tan llistos, d’una tirada quitamos la llingua materna de los nuestros escolinos”. Por estos motivos, el sindicatu desixe “la eliminación de les ratios mínimes pa la constitución de grupu”. Pide tamién la “incorporación de la enseñanza de la Llingua Asturiana nel currículu d’infantil”. Y por último, demanda “midíes d’estabilización nel personal de los docentes de llingua”.

Tamién te podria gustar