Portada Música Su Ta Gar, los padres del heavy metal n’euskera, toquen el 19 d’avientu na sala Lata de Zinc

Su Ta Gar, los padres del heavy metal n’euskera, toquen el 19 d’avientu na sala Lata de Zinc

by asturnet

Su Ta Gar, los padres del heavy metal n’euskera, van descargar 27 años de trayectoria col so conciertu del 19 d’avientu a les 21 hores na sala que’l colectivu cultural Lata de Zinc tien nel barriu uvieín d’Otero. El conciertu ta entamáu por Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea -asociación d’asturianos emigraos al País Vascu que fai de ponte sociocultural ente los dos pueblos- y les entraes yá se pueden mercar por 8 euros en dellos bares de la zona central asturiana. Na puerta van costar 10 euros.

El conciertu asítiase dientro de la xira de presentación de “Bizirik Gaude”, un trabayu que va del heavy más clásicu a ritmos enllenos de brenga. Pente medies, matices acústicos, una balada y hasta dalgún toque de hit radiofónicu col single ‘Zure Baitan’. Diez cantares nes que la reivindicación ta presente otra vegada y onde la llucha s’enfoca en clave más amplia: ye la llucha pola vida, la llucha de los sentimientos, la mirada a l’alma propia.

El conciertu ta entamáu por Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea, l’asociación d’asturianos emigraos al País Vascu que fai de ponte sociocultural ente los dos pueblos.

Eventu en facebook

Tamién te podria gustar