Stukas vuelve a los sos oríxenes con discu nuevu

11 marzu 00:40 2005 Imprimir

‘A pesar de todo’ ye’l títulu del nuevu discu de Stukas, un trabayu nel que la veterana banda llangreana vuelve a los sos oríxenes musicales con una apuesta polos patrones fieles a les formes del rock’n’blues de los años sesenta y setenta. El grupu lideráu por José Ramón Ordóñez abre con esti trabayu una nueva etapa na so hestórica carrera y failo al través d’unes canciones cargaes de referencies a la situación actual de les cuenques. Stukas presenta esti sábadu 12 ‘A pesar de todo’ en Fnac de Siero con una actuación en directo.

El nuevu discu de Stukas, en palabres del so vocalista: “resume’l llabor d’una etapa de transición ente l’anterior recopilatoriu grabáu con músicos del Conservatoriu de Llangréu y la incorporación al grupu de nuevos miembros, los cambios na banda coincidieron cola composición de temes nuevos y el discu ye reflexu del nuestru momentu actual”. Pa Ordoñez hai nel trabayu una vuelta a los oríxenes: “ta mui influenciáu pola música qu’empezamos tocando nos años 60 y 70, rock’n’roll y blues, presentes siempre nel nuestru repertoriu y que nesti discu fáense más evidentes”.

La situación vivida nel contestu críticu de les cuenques tien un fiel reflexu nes lletres de les canciones, con títulos como:’Aquí me quedé’ o ‘Conmigo en la cuerda’, y nel espíritu del discu dende la mesma portada: les instalaciones abandonaes d’un pozu mineru. Ye una amuesa del comprosimu del grupu “cola nuestra realidá social”, afirma José Ramón Ordoñez: “ye una realidá desesperante na que la xente paez resignada a aceptar la situación ensin nengún enfotu pol futuru de les cuenques y de les xeneraciones más moces, nós reflexamos esa situación nes nuestres canciones, inda paeza poco habitual facer esti tipu de denuncia social nel formatu del rock’n’roll, nel nuestru casu ye dalgo que siempre ficimos y esti discu nun ye una escepción”.

Stukas presenta ‘A pesar de todo’ con una actuación en vivo esti sábadu 12 a les ocho de la tarde en Fnac de Siero.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...