Portada Cine Stephen King viende por un dólar los derechos d’unu de los sos relatos a unos adolescentes

Stephen King viende por un dólar los derechos d’unu de los sos relatos a unos adolescentes

by redacción asturnews
Stephen King - Foto: The USO (https://www.flickr.com/photos/theuso/)

L’escritor de noveles de terror Stephen King vendió los derechos del so relatu ‘La bicicleta estática’ a un grupu de mozos d’una escuela de cine de Gales por un dólar, sigún anunció esti día la institución.

Los miembros de la escuela de cine de la rexón galesa de Blaenau Gwent, que cunta col sofitu de la organización benéfica “Children in Need” de la BBC, decidieron escribir a King cuando estudiaben afaer a la gran pantalla una de les sos obres. Kevin Phillips, de la productora Green Valley Filme Productions, cuntó que se punxo en contactu cola oficina de King, que respondió a les 24 hores para da-yos el permisu d’afaer el relatu, en cuenta de la simbólica cantidá d’una llibra. ”Fueron fantásticos. En pocos díes, roblóse’l contratu y unviamos un dólar real (77 céntimos de llibra, 87 céntimos d’euru) a Estaos Xuníos”, dixo a la prensa Phillips, que va ser l’encargáu de dirixir la cinta.

Según l’alcuerdu, los adolescentes van unviar una copia de la película al prolíficu autor y nun van poder llograr ganancies cola mesma, anque esperen que se proyecte en dellos festivales. Alfie Evans, de 16 años, y Cerys Cliff, de 14, encargar d’escribir el guión y yá escoyeron al actor que va protagonizar el filme, que cunta la hestoria de Richard Sefkitz, un artista que decide pedaliar n’una bicicleta estática nel suétanu del so edificiu en Nueva York para ayudar a combatir el colesterol altu. Pa matar l’aburrición qu’esta xera pórta-y, decide mercar un mapa y trazar una ruta dende Nueva York hasta la ciudá de Herkimer. A diariu marca la cantidá de milles que percorrió, pero, a midida que avanza, empieza a tener una estraña sensación: daquién siguir nos sos viaxes diarios.

Tamién te podria gustar