Portada Comunicación Stephen Hawking abre los actos del aniversariu de la FPA con una conferencia el 12 d’abril

Stephen Hawking abre los actos del aniversariu de la FPA con una conferencia el 12 d’abril

by asturnet

El científicu Stephen Hawking va inaugurar los actos de celebración del venti aniversariu de los Premios Príncipe d’Asturies el prósimu 12 d’abril con una conferencia nel Auditoriu d’Uviéu. La Fundación que dirixe Graciano García confirmó la presencia del astrofísicu británicu nel actu d’apertura del aniversariu que va tar presidíu polos príncipes d’Asturies. Hawking pronunciará la so conferencia con delles de les personalidaes que comparten col autor de la teoría del Big-bang los galardones que concede añalmente la institución asturiana.

La cita d’esti importante eventu ye’l día 12 d’abril a les 19.00 hores nel Auditoriu Príncipe Felipe d’Uviéu. L’astrofísicu británicu pronunciará la conferencia inaugural de los actos de comemoración del XXV aniversariu de los premios concedíos pola Fundación que lleva’l nome del heriede de la corona española.

Hawking recibió el Premiu a la Concordia en 1989 “pol so trescendental llabor investigador sobre los fundamentos del tiempu y del espaciu, allegando al conocimientu de los homes les últimes aportaciones científiques sobre l’orixen y destín del universu, y pol exemplu de la so respuesta a les dificultaes que l’adversidá puede oponer a la condición humana, contribuyendo asina a la llucha en favor del progresu y contra la ignorancia”, tal como reflexó l’acta del xuráu, presidíu por Pedro de Silva.

Más información

Tamién te podria gustar