Portada Cine Spielberg metese de plenu nel rodaxe de ‘West Side Story’

Spielberg metese de plenu nel rodaxe de ‘West Side Story’

by redacción asturnews
Steven Spielberg - Foto: Gage Skidmore (https://www.flickr.com/photos/gageskidmore/)

El director Steven Spielberg tresllada’l rodaxe de la so nueva versión de West Side Story al vecín estáu de Nueva Yerséi, en concluyendo la grabación d’escenes en Nueva York. El cineasta y el so equipu van empezar el rodaxe na segunda selmana d’agostu na ciudá de Newark y van permanecer en Nueva Xerséi siquier trés selmanes.

El premiáu director empezó’l pasáu xunu la filmación que va llevar nuevamente a la pantalla grande la hestoria d’amor ente María, papel que recayó na debutante Rachel Zegler, nativa de Nueva Yerséi, y de Tony, al que va dar vida Ansel Elgort, cinco décades dempués del estrenu de West Side Story, que cargó con diez premios Oscar.

Zegler, de 18 años y d’orixe colombo-estadounidense, graduose na escuela cimera nel 2017 y va metese na piel del personaxe qu’interpretó Natalie Wood cuando’l filme estrenar en 1961, y que yá fixera nuna producción escolar. Inspiráu na hestoria d’un Romeo y Julieta “modernu”, West Side Story cuenta la rivalidá de les peaes de Jets y Sharks nel oeste de Nueva York nos años cincuenta y el romance entre Tony y María.

La directora de la Oficina de Cine y Televisión de la ciudá de Newark, Kenneth Gifford, indicó que la producción solicitó permisu pa rodar nel National Newark Building, na cai Broad, que foi l’edificiu más altu de Nueva Xerséi ente’l 1931 y el 1989. La producción va usar esti edificiu de 35 pisos pa remembrar al gran almacén Bamberger, fundáu en 1893 en Newark, que cesó operaciones en 1986.

Gifford indicó amás que West Side Story, tamién conocida como Amor ensin barreres va ser rodáu entre Newark y Paterson, dambes ciudaes representando al Nueva York de la década de 1950. La filmación del llargumetraxe, qu’espera sía estrenáu n’avientu del 2020, llega a Nueva Xerséi en teniendo como escenarios a la comunidá de Harlem y el Upper West Side, en Nueva York.

Na primer adaptación al cine del musical, el filme llogró diez premios Oscar, incluyendo’l de Meyor Película y Meyor Director pa Robert Wise, y Meyor actriz de repartida pa la puertorriqueña Rita Moreno pol so papel de “Anita”, la meyor amiga de María. Moreno va actuar nel nuevu filme del qu’amás ye la so productora executiva.

Tamién te podria gustar