Portada Música Soziedad Alkoholika regresa a Asturies llueu de dos años d’ausencia

Soziedad Alkoholika regresa a Asturies llueu de dos años d’ausencia

by asturnet

Soziedad Alcoholika regresa a Asturies. Depués de la so última visita al Festival Derrame Rock, hai agora dos años, el grupu vascu amuesa en Xixón el so potente directu nuna actuación qu’alpenes pudo ser publicitada previamente, por mor de les presiones del entornu de l’Asociación de Víctimes del Terrorismu que motivaron varies cancelaciones de conciertos de la banda por presuntes sides polítiques.

Según precisa la web www.derramerock.com, el realcuentru col públicu asturianu sedrá na sala Albéniz a les diez de la nueche de güei, xueves 13, y les entraes puen mercase por anticipáu nes tiendes Tipo por 12 euros o na propia taquilla por 15.

Les actuaciones de S.A. vienen precedíes de gran polémica y, según denuncien los propios miembros de la banda, d’un gran desconocimientu, ya que Soziedad Alkoholika vióse envueltu nuna serie de denuncies interpuestes por Víctimes del Terrorismu por mor de les sos lletres supuestamente favoratibles al terrorismu etarra. Amás, esi collectivu instó a la Federación Española de Municipios y Provincias a impidir les actuaciones d’esti y otros grupos vascos nes sos llocalidaes, lo que fizo que se cancelasen dellos conciertos de la so xira en cursu.

Poro, debío a estes circunstancies, los conciertos casi nin s’anuncien nin vienen precedíos de la pertinente propaganda. Na propia páxina web de S.A. precísase la fecha de los prósimos conciertos, pero non la ciudá onde van cellebrase dalgunos recitales, pa evitar nueves cancelaciones.

Web oficial del grupu

Tamién te podria gustar