Portada Conceyos Somos Uviéu denuncia qu’Educación quita les beques pa periodos non lectivos

Somos Uviéu denuncia qu’Educación quita les beques pa periodos non lectivos

by redacción asturnews
Foto: Ayuntamiento de San Bartolomé (https://www.flickr.com/photos/sanbartolome/)

L’apueste del anterior equipu de gobiernu por abrir, con un programa de talleres y deportes, los colexos mientres los periodos non lectivos de les vacaciones de Navidá, Selmana Santa y branu foi un ésitu atayante, con hasta 8.000 neños inscritos nos meses de branu. Y agora, Somos Uviéu denuncia qu’Educación quita les beques pa los periodos non lectivos.

Parte del tirón del programa yera la inclusión de serviciu de comedor nel mesmu y el derechu a tener la mesma ayuda municipal que mientres el cursu. Yá non. Somos Uviéu denunció ayeri que la nueva convocatoria de beques escolares pal próximu cursu 2020-2021 «esanicia les beques escolares en periodos non lectivos», espunxo la vocera de la formación morada, Ana Taboada.

La conceyala yá espunxo’l vienres la «brutal tisoriada» al programa d’ayudes escolares per parte de PP y Ciudadanos, qu’amenorga’l presupuestu pa beques de comedor, almuerzu y llibros en más d’un millón y medio d’euros al respective de les concedíes pal presente curso. Taboada destacó que l’equipu de gobiernu de Canteli ataca’l programa per una triple vía: baxen el presupuestu, baxen los estragales de renta y cárguense directamente los periodos non lectivos y les beques d’almuerzu»; que’l so presupuestu amenorgar a apenes 25.000 euros.

De resultes del retayu nel presupuestu y los cambeos nos estragales de renta, Taboada sostuvo que «la mayoría de les families que teníen beca concedida van perdela» el próximu cursu. N’este, d’un presupuestu inicial de 3,05 millones, hubo que pasar a unu de 3,66 pa cubrir tola demanda d’ayudes de comedor. La convocatoria aprobada pola conceyalía d’Educación pal próximu cursu tan solo xube a 2,2 millones. Con esos númberos, esplicó Taboada, una familia de dos adultos y dos neños con 34.000 euros d’ingresos, qu’agora podía aportar a una beca de comedor, va perder; yá que Educación «baxó l’estragal de renta pa este mesmu tipu de familia baxó a 25.000 euros». «Nel casu d’una familia monoparental, con una renta de 21.000 euros, el cursu pasáu tenía derechu a una beca; sicasí, pal próximu cursu va perder porque l’estragal afitóse en 15.000 euros», añedió la vocera de Somos. Según los sos cálculos, el retayu del bipartitu va faer que’l fíu d’una muyer que cobre’l salariu mínimu, solo tenga derechu al 50% de l’ayuda.

La cuantía pa beques de comedor pal presente cursu xube a 3,66 millones d’euros pa un total d’en 5.855 beneficiarios (819 al 50%, 1.148 al 75%, 1.223 al 90% y 2.665 al 100%). La nueva convocatoria del bipartitu dexa la cifra en solu 2,2 millones euros. Tocantes a almuerzos, esti cursu’l Conceyu apurre ayudes por casi 357.000 euros pa un total de 1.333 beneficiarios (185 al 50%, 245 al 75%, 239 al 90% y 664 al 100%). La convocatoria aprobada pola conceyalía d’Educación, que dirixe José Luis Costielles, dexa esta partida amenorgada a media seña espresión, con una cuantía de 24.174,15 euros.

Tamién te podria gustar