Portada Lliteratura Sólo la mitá de los asturianos llee con asiduidá, según un estudiu de los gremios d’editores

Sólo la mitá de los asturianos llee con asiduidá, según un estudiu de los gremios d’editores

by asturnet

Menos que la media. Sólo un 52 por cientu de los asturianos se declara llector o comprador habitual de llibros, un porcentaxe que ta tres puntos perbaxo de la media española y qu’asitia al Principáu ente les comunidaes autónomes con niveles más probes de llectura.

Lon datos proceden d’un estudiu asoleyáu ayeri pola Federación de Gremios d’Editores d’España y ellaboráu a partir d’una encuesta a 16.000 ciudadanos mayores de catorce años d’edá y acúten-y dexen a Asturies la cuarta pola cola nel llistáu d’autonomíes con más llectores activos.

Según la estimación de los editores axuntaos nos estremaos gremios del Estáu, el Principáu ta mui perbaxo’l 64 por cientu de ciudadanos que dicen lleer davezu en Madrid, o del 61 por cientu rexistráu en La Rioja. En niveles asemeyaos a los calculaos p’Asturies allúguense Galicia (tamién col 52 por cientu); la Comunidá Valenciana y Andalucía (dambes con 51 por cientu) y Estremadura, que pieslla la llista con un 50 por cientu de llectores declaraos.

Magar d’esos datos, Asturies ye una de les doce comunidaes autónomes onde l’índiz de llectura medró a lo llargo de 2004, frente a los descensos rexistraos, siempre acordies colos datos de la Federación de Gremios d’Editores, na Comunidá Valenciana y Navarra.

Un total de catorce cases editoriales integren el grmiu asturianu d’editores: Azucel, Madú, Nobel, Trabe, Trea, Alborá, Losada, Gea 2000, Grupu Norte, Hércules Astur, KRK, Llibros del Pexe, VTP y ‘El Oriente de Asturias’.

Archivu. Les editoriales asturianes salen a la cai a la gueta de llectores pa más de 1.200 llibros

Tamién te podria gustar