Solas van ser el grupu estrella na Folixa de Mieres

18 marzu 00:40 2005 Imprimir

El grupu irlandés Solas, un de los meyores conxuntos folk del mundu según el Washington Post, van ser los encargaos d’inaugurar el prósimu 15 d’abril la X Folixa de Primavera de Mieres d’esti añu. A lo llargo de tres díes la villa del caudal va acoyer una edición más d’esti festival que se celebra dende va diez años y ye una referencia fundamental nel calendariu musical asturianu. En prósimos díes, el departamentu de festeyos del Ayuntamientu mierense, dará a conocer el restu de la programación de la Folixa.

La conceyala de fiestes populares Queti Rodríguez adelantró que’l grupu estrella del festival va ser esta banda, orixinaria d’Irlanda y afincada dende va tiempu nos Estaos Uníos, onde goza d’un enorme prestixu, hasta’l puntu de ser considerada pol diariu Washington Post: “un de los meyores conxuntos folk del mundu”. Ganadores

en tres ocasiones del premiu Naird-AFIM al meyor discu de música celta de les isles britántiques, Solas son autores de la banda sonora de la película “Los hermanos MacGullen” y tienen visitao los principales festivales folk del mundu.

La banda gaélico-americana ta compuesta por Seamus Eagan, líder del grupu,(flauta, baxu, mandolina, whistle, guitarra bodhram), Mick MacAuley (curdión y concertina); Eamosn Mc Elholm (guitarra y teclao) y Deirde Scalan (voz). En palabres del so productor Joe Wilson nes actuaciones en directo de Solas: “nun hai dos conciertos iguales, la nuestra música interactúa col públicu y busca la so reacción inmdiata con melodíes mui potentes, que solmenen como una fola”.

El restu del programa de la X Folixa de Primavera va dase a conocer nos prósimos díes. N’anteriores ediciones pasaron pelos escenarios de Mieres artistes del nivel de Carlos Núñez, Capercaille, Hevia, Wolfstone, Tanahill Weavers, los portugueses Gaiteiros de Lisboa o les finlandeses Värtina.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...