Portada Comunicación Softastur protagoniza esti sábadu la emisión de “Nós” na TPA

Softastur protagoniza esti sábadu la emisión de “Nós” na TPA

by asturnet

L’Asociación Softastur, que vieno acabante de traducir dafechu la suite oficial del sistema operativu Ubuntu en Llingua Asturiana, va ser la protagonista del programa “Nós” que s’emite na TPA esti sábadu depués de les 12 y delantre de “Camín de Cantares”.

El programa recueye una de les instalaciones públiques d’Ubuntu que fizo esti añu l’Asociación que facía anuncia esti mes de la xera entamada hai poco de tornar tamién la versión educativa d’esti sistema operativu: Edubuntu, empobinada a escolinos de los 6 a los 18 años.

El trabayu desendolcáu dende Softastur veráse reflexáu, como se describe nel programa que presenta y dirixe Próspero Morán, na próxima versión del Sistema Operativu Ubuntu: Jaunty Jackalope que saldrá n’abril, y qu’inclúi aplicaciones como la suite ofimática OpenOffice, Gimp, Firefox, etc…

El siguiente oxetivu de Softastur, non menos ambiciosu ye agora Edubuntu, una derivación oficial de la distribución GNU/Linux Ubuntu, destinada pal so usu nel ámbitu escolar. Edubuntu desendólcase en collaboración con docentes y teunólogos de múltiples países. Edubuntu construyóse sobro Ubuntu ya incorpora usos educativos específicos, con un oxetivu nidiu: la población ente los 6 y los 18 años.

Tamién te podria gustar