Portada Conceyos Sofía Ellar aporta al centenariu del Teatru Palacio Valdés cola so nueva xira “De dides”

Sofía Ellar aporta al centenariu del Teatru Palacio Valdés cola so nueva xira “De dides”

by asturnet

La cantante Sofía Ellar, unu de los grandes fenómenos de la música nueva n’España, va ufiertar un conciertu’l sábadu 9 de mayu a les 20:30 hores nel Teatru Palacio Valdés, dientro de la programación del primer centenariu del coliséu.

El so conciertu n’Avilés ye pel momento la so única parada prevista n’Asturies de la so nueva xira “De dides”, a la que punxo nome faciendo partes a los sos siguidores de la elección, y para la qu’escosó en tan solo cinco díes les localidaes del so recital en Valencia.

Entá queden entraes disponibles, con precios que varien en función de la zona del teatru: platea (25 euros), primer pisu (ente 20 y 25 euros), segundu pisu (20 euros) y xeneral (ente 10 y 15 euros). Y pueden adquirise nes canales habituales, la taquilla de la Casa de Cultura, los caxeros Liberbank, el númberu de teléfonu 902 106 601, según la páxina web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes/public/janto/

La repercusión alcanzada por Sofía Ellar (1993) desque empezó la so carrera en 2017 col so primer álbum “Seis Peniques”, nacíu como un Proyectu de Fin de Grau, y llanzáu al traviés de les redes sociales, nun fai más que crecer. A los conciertos de la so xira del añu pasáu, “Bañanos en Vaqueros”, asistieron más de 100.000 persones, con acontecimientos como’l llenu absolutu nel Wizink Center de Madrid.

Sofía Ellar ye una artista independiente, cantautora que toma la poesía y lo cotidiano como inspiración, y xestora del so propiu proyectu como empresaria, pos ella mesma edita y produz los sos trabayos. El so single “Bañanos en Vaqueros” convertir en númberu unu de descargues na plataforma ITunes. Na rede social Instagram cuenta con casi 300.000 siguidores, y los vídeos de los sos cantares suman millones de reproducciones en Youtube.

Nacida en Londres y afincada dende pequeña en Madrid, a les sos 26 años Sofía Ellar destaca pola fuerza qu’esprende sobro l’escenariu, y la maxa del so directu, de les sos composiciones d’aire folk, acompañada de la so guitarra, con una esplosión sonoro y puesto n’escena qu’abluca y sospriende al públicu en cada conciertu.

L’acandilante ésitu nun la alloñó del so llau comprometíu. Asina, donó los beneficios del so cantar “Humanidá en paru” a distintes organizaciones sociales. Y xuna de los sos más recién composiciones, “Añada”, naz de la so collaboración con UNICEF.

Tamién te podria gustar