Portada Cine Sitges va premiar a Nicolas Cage col Gran Premiu Honoríficu

Sitges va premiar a Nicolas Cage col Gran Premiu Honoríficu

by redacción asturnews
Nicolas Cage - Foto: The Conmunity - Pop Culture Geek (https://www.flickr.com/photos/popculturegeek/)

Los actores Ed Harris y Nicolas Cage, y el director John Carpenter van xunises a los invitaos de la próxima 51 edición del Festival de Cine Fantásticu de Sitges, que va tener llugar del 4 al 14 d’ochobre y que tien como exa temática los 50 años de 2001 Odisea nel espaciu, de Stanley Kubrick.

L’actor californianu, qu’empecipió la so carrera a principios de los años 80, protagonizó ésitos de tolos xéneros, con una notable predilección pola acción y el thriller, con títulos como Besos de vampiru, Corazón selvaxe, Leaving Les Vegues, La roca, Con Air, De frente, Wicker man o les más recién Dog Eat Dog o Mom and Dái.

Según esplicó güei el director del festival, Ángel Sala, tamién va tar presente nel certame Ed Harris, unu de los sos actores “fetiche”, como yá asocedió enantes con Christopher Walken, pa recibir otru Gran Premiu Honoríficu. Nicolas Cage va llegar a Sitges pa recibir un Gran Premiu Honoríficu del festival y presentar Mandyla so nueva pelicula.

Actor, productor y director, Ed Harris va recibir el máximu galardón del festival, el mesmu que tamién va recoyer en Sitges el cineasta australianu Peter Weir, que-y dirixió n’El show de Truman. El tercer anunció na presentación del festival foi’l de John Carpenter, “probablemente’l director de xéneru más importante, nada apreciáu nos entamos de la so carrera, qu’en 1982 estrenó ‘La Cosa’ na inauguración del festival y que güei yá ta reconocíu como debe”, señaló Sala.

Na próxima edición, Carpenter va esibir el so talentu como compositor de bandes sonores nun conciertu’l 13 d’ochobre nel Auditoriu Meliá Sitges nel que va interpretar fragmentos de les partitures de filmes como La borrina, 1997: Rescate en Nueva York, La cosa, Christine, El príncipe de les tiniebles o La nueche de Halloween.

Na sección oficial, la organización yá informara de que figuraben los últimos filmes de Gaspar Noé, Lars Von Trier, David Robert Mitchell, Alice Rohrwacher o Pascal Laugier. A esos títulos van sumase, según Sala, L’añu de la plaga, adaptación de la novela homónima de Marc Pastor al cargu de Carlos Martín La Ferrera, y protagonizada por Ivan Massagué, Ana Serradilla, Miriam Giovanelli, Silvia Abril y Juanra Bonet.

Les cinematografíes iberoamericanes van tar representaes por filmes como los arxentinos Animal, d’Armando Bo II, y Muerre, bisarma, muerre, d’Alejandro Fadel; la producción colombiana Siete cabeces, de Jaime Osorio Márquez, y la lusobrasileña Diamantino, de Gabriel Abrantes y Daniel Schmidt. De Xapón llega unu de los impactos del anime, Inuyashiki, de Shinsuke Sato, adaptación de la manga de ciencia ficción Hiroya Oku; y un nuevu thriller del habitual en Sitges Takashi Miike, Laplace’s witch.

Tamién te podria gustar