Siguen los actos de la XXVIII Selmana de les Lletres Asturianes

24 abril 23:50 2007 Imprimir

Redacción.

Mañana xueves, na biblioteca de La Felguera, en Llangreu, va representase a les seis de la tarde la obra ‘De boca a oreya’ pola compañía Nun tris, que yá la representare esti martes pasáu en Sama. Yá’l vienres, la inauguración oficial de la XXVIII Selmana de les Lletres Asturianes va dar pasu a cuasi tres selmanes d’actos alredor de la lliteratura asturiana.

Ente los actos más destacaos d’esta Selmana de les Lletres van tar un ‘Alcuentru coles narratives españoles’, recital lliterariu de narradores ibericos, la esposición ‘Ello yera una vez… un tiempu de traducciones’ en Xixón o la presentación en dellos conceyos del númberu dos de la revista de lliteratura moza Formientu, un especial de narrativa. Tamien va celebrase esti añu, la yá tradicional llectura de testos n’asturianu de los políticos na Xunta Xeneral.

Como vien siendo habitual nos últimos años, la Selmana de les Lletres ta dedicada a un xeneru lliterariu, en llugar d’a un autor. En 2005 foi la poesía, en 2006 el teatru y esti añu la Selmana va dedicase al xeneru narrativu col títulu: ‘Ello yera una vez… un tiempu de narraciones’.

Programa de mañana:

● 18:00 hores │ Biblioteca de La Felguera (Llangreu)
Representación de la obra De boca oreya. Compañía “Nun Tris”.

Programa completu de la XXVIII Selmana de les Lletres Asturianes

  Categories:
Loading Facebook Comments ...