Portada Educación Sigue ensin aclariase’l posible inxerimientu de la Filoloxía Asturiana na reforma de les carreres

Sigue ensin aclariase’l posible inxerimientu de la Filoloxía Asturiana na reforma de les carreres

by asturnet

La posibilidá de que se cree la titulación de Filoloxía Asturiana cola nueva ordenación de les carreres universitaries, entamada p’afayar l’estáu español al espaciu común européu, nun ye dalgo que se tenga por descartable dafechu. Asina lo dexó ver la decana de Filoloxía de la Universidá d’Uviéu, qu’afirmó “nun se sabe cómo va quedar el diseñu final de les carreres, nun hai nada definitivo y lo único que circulen son borradores”.

Ana Cano fexo estes declaraciones güei pela mañana, cuando exercía non como decana, sinón como presidenta de l’Academia de la Llingua y foi preguntada por una periodista alrodiu de la información que pudiere tener respective a la creación de la especialidá de Filoloxía Asturiana.

Cano aseguró que nos últimos alcuentros que caltuviera con representantes d’otres universidaes del estáu naide daba por cerráu el debate y dixo qu’al Ministeriu inda nun llegara’l borrador definitivu. Pa la decana de Filoloxía: “sábese que se quier facer desapaecer la titulación de Filoloxía Inglesa, que la Filoloxía Románica como tal puede siguir el mesmu camín o nun sé sabe qué va ser d’ello”, tocante al restu de titulaciones, declaró que “hasta que nun se dea por definitivu’l diseñu poco se puede dicir”.

Respective a la categoría académica de la posible titulación de Filoloxía Asturiana, Ana Cano foi rotunda: “Ye claro que tien d’inxerise ente les enseñances reglaes”. Esta ye una reclamación de la Facultá de Filoloxía d’Uviéu y una demanda social que de cuantayá bien manifestándose, ensin qu’hasta agora s’escamplara’l camín pa facela realidá. La reforma de les carreres universitaries puesta en marcha pol Ministeriu d’Educación ye una oportunidá pa materializar esa especialidá, inda los enzancos pa consiguilo son percibibles en bona parte de la comunidá universitaria asturiana.

Tamién te podria gustar