Portada Lliteratura Sigue abiertu’l plazu pa la presentación d’obres al II Concursu de Rellatos Curtios Muyer y Participación del conceyu de Siero

Sigue abiertu’l plazu pa la presentación d’obres al II Concursu de Rellatos Curtios Muyer y Participación del conceyu de Siero

by asturnet

Redacción.

El Conseyu Llocal de la Muyer del Conceyu de Siero convocó apocayá la segunda edición del Concursu de Rellatos Curtios ‘Muyer y Participación’. Los rellatos han de tratar temes sobre la participación de la muyer na vida social, política, económica y cultural. El llargor máximu ye de diez fueyes per una cara. El plazu sigue abiertu hasta’l 28 de setiembre.

Les obres tienen que se presentar n’asturianu y nun tar premiaos nin espublizaos. Los trabayos presentaos nun tienen que pasar de los diez folios d’estensión, per una cara namás, en tamañu DIN A4 y escrites a ordenador o máquina a doble espaciu. Cada participante puede presentar, como muncho, dos obres con una estensión máxima de diez folios per una cara.

Cada rellatu tien que presentase per triplicao, grapáu, en sobre zarráu y col sistema identificativu del pliques ente’l 3 y el 28 de setiembre de 2007 na Casa d’Alcuentru de les Muyeres de Siero: Cai Celleruelo 67, baxu. 33510, La Pola (Siero). Na pasada edición resultó ganador Inaciu Galán y González pol rellatu ‘Suañar en tiempu de guerra’ y Mar Cueto Aller, que recibió un accesit por ‘Los llibros cola fueya en blancu’.

Tamién te podria gustar