Portada Lliteratura Sigue abiertu’l plazu del concursu “L’Horru del Carbayedo”

Sigue abiertu’l plazu del concursu “L’Horru del Carbayedo”

by asturnet

Con motivu de les Fiestes de San Roque del Carbayedo, a facer n’Avilés del 19 al 22 d’agostu del 2011, y col aquel d’animar a la creación lliteraria en llingua asturiana, l’Asociación de Vecinos El Hórreo del Carbayedo, en collaboración cola Estaya de Normalización Llingüística del Conceyu d’Avilés, dependiente del Serviciu de Promoción Cultural de la Conceyalía de Cultura, entama’l quintu concursu de micro-rellatos b’asturianu “L’horru Del Carbayedo” al que pueden presentase autores hasta con trés rellatos de menos de 500 pallabres y temática llibre.

El plazu pa presentalos piésllase a les 14 hores del día 1 d’agostu. La presentación namás pue facese pel corréu lletrónicu, unviando los rellatos en formatu Word a avvelhorreo@yahoo.es. Los trabayos dirán encabezaos per un títulu y firmaos namás con un nomatu. Nel corréu lletrónicu axuntaráse un archivu aparte, que la organización (A. VV. El Hórreo) guardará en secretu, ensin que’l xuráu pueda conocelu enantes del fallu, colos datos siguientes: nome, teléfonu, señes, DNI, y títulu/os presentáu/os al concursu.

Daránse dos premios: primeru, de 400 euros y troféu; segundu, de 200 euros y placa. Los dos premios nun pueden recayer nel mesmu autor/a. El 4 d’agostu un xuráu formáu por reconocíes personalidaes de la cultura asturiana determinará los trabayos ganadores. El llunes, 22 d’agostu, los/les autores lleerán los rellatos premiaos y recoyerán los premios, a les 20:00 hores, nel Salón d’Actos de la AA. VV. El Hórreo (Cai Dr. Marañón, 16, baxu).

Tolos rellatos presentaos, premiaos o non, van esponese al públicu al aire llibre, nel campu la fiesta (Parque del Carbayedo), los díes que dure la fiesta. El Xuráu entenderá de cualesquier dulda o problema que pueda apaecer. A les sos decisiones nun se pue retrucar.

Tamién te podria gustar