Sigue abiertu’l plazu del concursu de rellatos y dibuxos d’“IPA. La Cervecería del Millón d’Ibus”

08 10:04 2012 Imprimir

El chigre xixonés “IPA. La Cervecería del Millón d’Ibus” tien abiertu’l plazu pa entregar orixinales al concursu de dibuxos y rellatos curtios, que tarán basaos esclusivamente nesta cervecería, que podrá emplegase como base pa la hestoria o como protagonista, pero siempres alredor d’ella. Los organizadores del concursu espliquen que “nun se premiará tanto la calidá lliteraria o artística como la capacidá pa tresmitir lo que significa IPA, como somos, qué ye lo que pal escritor o artista tresmitimos”. Los orixinales van quedar en poder del chigre que podrá esponelos o espublizalos.

Pa los dibuxos podrá usase cualesquier soporte y teunica siempre que seyan dibuxos orixinales y que nun escedan del tamañu 210 mm X 297 mm. Los rellatos curtios podrán escribise n’asturianu, castellan, francés o inglés, podrán presentase escritos a mano, a maquina o impresos. La estensión nun podrá ser superior a 100 (cien) pallabres + títulu que tendrá que incluyir (IPA “La Cervecería del Millón d’Ibus), na llingua que seya escoyida.

Pa concursar nun hai llendes de edá y tolos participantes entrarán na mesma categoría. Los orixinales hai que presentalos n’Ipa “La Cervecería del Millón d’Ibús” allugada na Avenida Rufo García Rendueles, 7 esquines de Premiu Real y Emilio Tuya, 33203 Xixón Asturies – dende güei y enantes de les 22 hores del llunes 12 de payares de 2012, pela parte d’atrás tendrán que tener los datos del concursante (Nome y apellíos, señes, fecha nacimientu, DNI y corréu lleutrónicu o teléfonu, nel casu los menores de 18 años tendrán que figurar los datos del padre, madre o tutor, tamién). Nun sedrá almitíu dengún orixinal ensin estos datos.

Establécense los premios que vienen darreu: Pa los ganadores (Dibuxu y Rellatu si son mayores de 18 años – llibros, cerveces, material cerveceru, 1 plaza pal cursu-preba de cerveces próximu qu’entamemos y 1 caña del barril rotativu d’IPA que s’escueya nos próximos 60 dies de magar de la entrega de premios. Tolos participantes mayores de 18 años entrarán nel sorteu de 2 llotes de cerveces, 2 places pa un cursu-preba de cerveces y 5 cañes de cualesquiera de los barriles a escoyer de los que tengan pinchaos n’IPA “La Cervecería del Millón de Ibus” nos vinientres 60 díes de magar de la entrega de premios.

Los ganadores van dase a conocer nel actu d’entrega de los premios nuna folixa que vamos entamar el xueves 15 de payares a les 20 hores. Nel mesmu daráse llectura a los rellatos y espondránse los dibuxos. Pa recoyer el premiu sedrá imprescindible la presencia de los concursantes o persona que los represente. Nel casu los menores ye imprescindible que tean el padre, la madre o tutor. Los concursantes que nun tean presentes renuncien a los orixinales y al premiu que quedará en manes de la organización y decidirá si lu sortea o que fai. El sortéu va facese n’Ipa “La Cervecería del Millón d’Ibus” esi mesmu día y fadráse pel métodu tradicional de sacar los nomes de los concursantes d’una saca. Si dalgunu de los premiaos nel sortéu nun tuviera nel intre del mesmu, romperáse’l papel y sacaráse otru, hasta que s’entreguen tolos premios.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...