Portada Sociedá Siero entaína la selección d’un responsable pal serviciu municipal de normalización llingüística

Siero entaína la selección d’un responsable pal serviciu municipal de normalización llingüística

by asturnet

L’Ayuntamientu de Siero abre’l procesu pa seleccionar la persona que dirixirá el nuevu serviciu de normalización llingüística del conceyu. Un decretu asoleyáu güei pola Alcaldía fixa en doce el númberu d’aspirantes almitíos pa la plaza, dotada con un contratu a tiempu parcial y un salariu brutu mensual de 591 euros, y convoca les primeres prebes pal 17 de payares.

Un tribunal calificador nel que figuren representantes de la Oficina de Política Llingüística, l’Academia de la Llingua, políticos llocales y personal del propiu Ayuntamientu designará agora a la persona qu’ocupará el cargu, dientro d’un procesu xeneral de revitalización de la promoción del asturianu dende los conceyos nel que Xixón tamién ye protagonista.

Amás de tar a puntu d’incorporar un técnicu adicional a la Oficina Municipal de la Llingua depués de completar un concursu asemeyáu al qu’agora arranca en Siero, el conceyu gobernáu pola socialista Paz Fernández Felgueroso col sofitu d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies cellebrará ente’l 15 y el 17 de payares unes xornaes sobro normalización llingüística nos conceyos con participación d’espertos catalanes, gallegos, vascos, aragoneses y asturianos.

La contratación d’un responsable del serviciu de normalización llingüística en Siero realizaráse a la fin acordies con una subvención nominal concedida pola Conseyería de Cultura. En xunetu pasáu, la decisión d’esi departamentu de paralizar los convenios previstos con ayuntamientos pa crear nuevos servicios de promoción del asturianu y sustituilos por subvenciones concretes provocó reacciones alcontraes nos collectivos de defensa llingüística y nel propiu Gobiernu.

Amás del conceyu de Siero y les mancomunidaes de la Sidra y del Cabu Peñes, los municipios de Llanes, Mieres, Avilés, Cangas del Narcea, Samartín del Rei Aurelio y la mancomunidá de les Cinco Villes -integrada por Cuideiru, Muros, Pravia, Salas y Sotu’l Barcu- amosaron yá el so interés por crear les sos respectives oficines llocales de normalización de la llingua asturiana.

Resolución íntegra na web de l’Ayuntamientu de Siero

Tamién te podria gustar