Portada Sociedá Siero echa a andar el so serviciu de promoción llingüística y proyecta un plan propiu de normalización

Siero echa a andar el so serviciu de promoción llingüística y proyecta un plan propiu de normalización

by asturnet

Siero pieslla l’añu con un apueste llingüísticu. El conceyu allugáu nel centru’l Principáu presentó güei el so serviciu llocal de normalización del asturianu, en funcionamientu dende’l xueves, y proyecta yá un plan propiu pa pormenorizar la recuperación y dignificación del idioma. El Gobiernu autonómicu ufre “subvenciones ventaxoses” pa los conceyos que pongan en marcha en 2005 programes añales de normalización llingüística.

El departamentu de Siero, que pretende facilita-yos a los ciudadanos l’usu del asturianu a tolos niveles dende una oficina allugada nel Palaciu’l Marqués, nel centru urbanu de La Pola, fai el númberu seis na llista de servicios llocales de normalización yá en funcionamientu, xunta los más veteranos de Xixón, Llangréu y L.lena, y los recientes de les Mancomunidaes del Cabu Peñes y la Comarca de la Sidra.

Una cifra que’l Principáu espera elevar a doce conceyos en 2005, según precisó esta mañana el director de la Oficina de Política Llingüística, Ramón D’Andrés. Pa ello, esi organismu del Gobiernu autonómicu ufrirá en 2005 “subvenciones ventaxoses” p’aquellos ayuntamientos qu’executen planes añales de normalización del asturianu, siempre qu’esos planes se traduzan nuna clara “visibilidá de la llingua asturiana na vida pública llocal”.

El nuevu serviciu de Siero, que ta sufragáu en comuña pol Principáu y l’Ayuntamientu, tendrá un horariu sólo mañaniegu de forma provisional hasta la so ampliación a xornada completa en xineru, y ta coordináu por Xosé Firmu García, quien asegura que la oficina llingüística llocal pretende “facer del usu l’asturianu una cosa normal”.

Ayudar, informar, responder, facilitar tornes y asesorar sobro subvenciones son los fines declaraos del serviciu de normalización de Siero, en boca’l so responsable, qu’accedió al puestu depués d’un procesu selectivu entamáu pol Ayuntamientu. Na presentación pública de la nueva oficina participó amás la conceyala d’Educación y Cultura, María Luz Quince.

Tamién te podria gustar