Portada Emigración Siero acueye dende’l vienres 19 unes Xornaes Interculturales pola paz ente los pueblos

Siero acueye dende’l vienres 19 unes Xornaes Interculturales pola paz ente los pueblos

by asturnet

Afganistán, Palestina, Colombia, el Sahara y Cuba sedrán dellos de los países protagonistes de les Xornaes que van celebrase los díes19, 20 y 21 d’esti mes de Payares nel Albergue de La Carrera, en conceyu Siero. Estes Xornaes Interculturales pola paz ente los pueblos van entamar a les 17 hores del vienres y nun van finar hasta la tarde del domingu. La organización de les Xornaes, abiertes al públicu, ufierta tamién la posibilidá d’agospiu nel mesmu albergue, palo que se tien de llamar al teléfonu 984080917.

Les Xornaes van ser inauguráes por Rafael Palacios, Direutor de l’Axencia Asturiana de Cooperación al Desarrollu, Nicolás Fernández Palicio, Conceyal d’IU en Siero, y Arantxa Álvarez, Coordinadora del Área de Mocedá d’IU d’Asturies.

Dende les seis a les ocho la tarde la tema de les Xornaes sedrá “Colombia en lucha” y proyectaráse’l cortu “Perseguidos”, de Manu Castro. Darréu d’ello van intervenir Luciano Romero, miembro del Comité de Solidaridá con presos políticos de Colombia, Javier Orozco, del Programa de Derechos Humanos, y Aristides Oime, Defensor de los Derechos Humanos de la Xuventú Comunista de Colombia.

El sábado, de 10 a 12 de la mañana van falar sobro “Sahara llibre” Ahmed Mohamed Ahmed, Estudiante universitariu saharaui, y Bachir Salek, Delegáu del Frente Polisariu n’Asturies.

Dende les 12 a les 14 hores va ser “Cuba: camín al socialismo” la tema sobro la que fale José Antonio Fernández Martínez, Director de la Fundación Paz y Solidaridad de CC.OO. Asturias, y pela tarde, ente les 16 y les 18 hores falara sobro la tema “Refugiadas por causa de género” Leticia Silvela, Responsable del Área Psicológica y de Género del Comité Español de Ayuda al Refugiado en Madrid.

La causa de Palestina tra-yla a les Xornaes Mohamed Safa, médicu oftalmólogu, miembru de la OLP y autor del llibru “Palestina, grito por la libertad” y a les 10 de la nueche celebraráse una Fiesta intercultural “Por la paz entre los pueblos”.

Les Xornaes van finar el domingu 21 falando alrodiu de la “Casa de la Memoria: Derechos Humanos en Argentina”, cola participación d’Ernesto Álvarez Ortíz, Responsable Internacional de la Casa de la Memoria. Y darréu d’esta charra ellaboraráse ente les 12 y les 14 hores un mural “Por la paz entre los pueblos”.

Tamién te podria gustar