Portada Música Sidonie va presentar el so álbum “El regresu de Abba” dende’l Palacio Valdés

Sidonie va presentar el so álbum “El regresu de Abba” dende’l Palacio Valdés

by redacción asturnews

Sidonie va presentar el so álbum “El regresu de Abba” n’esclusiva dende’l Teatru Palacio Valdés pa toa Asturies, el sábadu 24 d’abril a les19.30 hores. La banda catalana encabezada por Marc Ros, Jesús Senra y Axel Pi, va asomar a Avilés col que la crítica considera’l so meyor trabayu, el novenu de la so carrera de más de dos décades.

Lleven más de dos décades sobro los escenarios y per primer vegada na so carrera, la banda catalana Sidonie, unu de los estandartes del rock n’España, va tocar n’Avilés. Dende’l Teatru Palacio Valdés, y n’esclusiva pa toa Asturies, van presentar el so últimu trabayu discográficu, “El regresu de Abba”, aclamáu pola crítica y la so lexón de siguidores.

Va ser esti sábadu 24 abril, a les 19.30 hores, nun conciertu que promete grandes emociones, y pal que yá s’atopen a la vienta les entraes, con precios de 15 a 25 euros, en función del allugamientu nel teatru, nes canales habituales, la taquilla de la Casa de Cultura y la páxina web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

Nada menos que 23 cantares componen el nuevu álbum, el novenu na carrera de la banda liderada por Marc Ros, Jesús Senra y Áxel Pi. Y precisamente esti trabayu concibióse como xuna allongamientu del estrenu lliterariu de Ros, xuna novela presentada l’añu pasáu, homónima del discu, que narra la hestoria de trés amigos dedicaos a la música y un branu que nun van escaecer en Cadaqués.

Un discu nel que cuntaron con numberoses collaboraciones, como Kimberley Tell, en “Llámome Abba”, o Delaporte, en “La mio vida ye la música”, y col que componen toa xuna celebración musical, de l’allegría de vivir, contra la intolerancia. Nun ye casualidá, que xuna de los cantares qu’incluyeron sía xuna especial versión del “Gracies a la vida”, de Violeta Parra, na qu’intervien la hermana de Ros, Miri.

Un viaxe al traviés de los sentíos, a ritmu de rock, de sicodelia y música electrónica, con inspiración en dalgunos de los álbumes conceptuales más aclamaos de la hestoria, dende’l “Pet Sounds” de Beach Boys al “Tommy” de The Who, travesáu por esi cribu hedonista y mediterráneu col qu’envolubren los sos cantares los barceloneses, y la conexón lliteraria, banda sonora de la novela, cañes d’un mesmu árbol.

Sidonie superase en directu, en conciertos a los que se llancen, como ellos mesmos dicen, como si fora a una cita, nesti casu col públicu. Esta vegada va ser nun escenariu únicu, el d’un Teatru Palacio Valdés convertíu yá en templu musical, con aforu amenorgáu y toles midíes de seguridá sanitaria frente a la pandemia del COVID-19.

Tamién te podria gustar