Portada Música Sidonie programa un segundu conciertu n’Avilés

Sidonie programa un segundu conciertu n’Avilés

by redacción asturnews

Tres l’acandilante sold out consiguíu na fecha inicial del conciertu de Sidonie nel Teatru Palacio Valdés, la banda catalana y la conceyalía de Cultura d’Avilés alcordaron entamar un nuevu recital. Adelántrase un día la cita, del sábadu 24 d’abril al vienres 23, y cola mesma hora en dambos, a les 19.30 hores.

Una nueva oportunidá para los y les arrezagaes que nun llegaron a tiempu d’adquirir les localidaes na cita orixinal, d’esfrutar de la esclusiva presentación n’Asturies del nuevu y esitosu trabayu de la banda, “El regresu de Abba”.

Les entraes yá s’atopen a la vienta, con precios de 15 a 25 euros, en función del allugamientu nel teatru, nes canales habituales, la taquilla de la Casa de Cultura y la páxina web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

Con “El regresu de Abba”, Sidonie, unu de los estandartes del rock n’España, robló un atayante ésitu de crítica y de públicu. Un vibrante álbum, una esplosión de creatividá con 23 cantares roblaos por Marc Ros, inspiraes y concebíes como unu allongamientu del so estrenu lliterariu, la novela homónima.

Novela y discu texen una celebración musical, una esaltación de la vida nel que Ros, Jesús Senra y Áxel Pi, líderes de la banda, se enfundan nos aires del rock, la sicodelia y l’electrónica, col so habitual espíritu hedonista y mediterráneu, ayudaos por collaciu como Kimberley Tell, en llámome Abba”, o Delaporte, en “La mio vida ye la música”.

Un viaxe al traviés de los sentíos, que podrá esfrutase n’Avilés nun directu nel que Sidonie tresfórmase, y entórnase col públicu, al qu’acorica como si fora asistir a una cita íntima cola banda, una sesión na que cimblar coles nueves composiciones y los sos ésitos de siempre, tres más de 20 años de trayectoria.

N’esclusiva p’Asturies y nun escenariu únicu, un Teatru Palacio Valdés con aforu amenorgáu y les garantíes de seguridá sanitaria frente a la pandemia del COVID-19.

Tamién te podria gustar