Portada Política Si yo viviera n’Asturies…

Si yo viviera n’Asturies…

by asturnet

IX vieno acabante de llanzar una campaña de sofitu a so candidatu nes redes sociales con xente pernomao sofitando a Llamazares como Mendicutti, Barden, Martínez, Margallo, Aranguren, Ana, Gorriz y Miguel Ríos. “Si yo viviera n’Asturies votaría a Llamazares” ye’l títulu d’un pequenu video nel que piden el votu pal candidatu d’IX a la presidencia d’Asturies escritores, actores, múiscos y cantantes.

“Si yo viviera n’Asturies votaría a Llamazares ” ye’l nuevu vídeu qu’IX Asturies acaba de colgar na so web, facebook y twiter. L’escritor Eduardo Mendicutti, el director de teatru Juan Margallo, les actrices Petra Martinez y Pilar Barden; la periodista Teresa Aranguren, el poeta Marcos Ana, el sindicalista Ramón Gorriz y el músicu Miguel Ríos grabaron un pequenu spot pa esplicar el so sofitu a Gaspar Llamazares y pidir el votu a los asturianos pal candidatu d’IX a la presidencia d’Asturies.

Toos estos actores, escritores y músicos residentes fora d’Asturies, protagonicen esti video electoral en que destaquen los valores del candidatu. El músicu Miguel Ríos fala de la suerte de los asturianos por tener un candidatu como Gaspar Llamazares. Ente tolos políticos de la última década, asegura’l músicu, “yes unu de los políticos que caltuvo’l pabellón de la dignidá, la decencia, la política y l’honestidá”. Ríos remata la so intervención deseyando que los asturianos, tierra onde trabayó en numberoses ocasiones, aprecien el talentu del candidatu d’IX.

Tamién te podria gustar