Portada Música Shirley Davis va ser la cabeza de cartelu del nuevu Factoría Sound

Shirley Davis va ser la cabeza de cartelu del nuevu Factoría Sound

by redacción asturnews

La Factoría Sound Festival treslladse al auditoriu de la Casa de Cultura esta primavera pa garantizar el cumplimientu de les restricciones sanitaries provocaes pol virus: distancia, aforu recortáu, ventilación… Y el cartelu escoyíu pa esta primavera, dende’l 18 d’esti mes y hasta el 28 de mayu, tien a Shirley Davis como estrella cimera.

La cantante británica Shirley Davis vuelve a Avilés pa pesllar la edición más singular de la fiesta. Yá trunfó en La Grapa de 2018 con “The Silverbacks”. El montaxe veraniegu va cobrar forma nesta ocasión so techu y con mázcaru, pero con gran soníu. Y tou gracies a la voz de la música qu’empezó la so carrera como corista de Wilson Pickett, col mestizaje que trai’l Reinu Uníu y l’isla de Xamaica.

Completen l’actividá los salmantinos “L’Altar del Holocaustu” y tamién los uvieinos “Acid Mess”. Los salmantinos, que practiquen una suerte de rock instrumental, van presentar discu (“Tri Nin Dái” el día 27) y, coles mesmes, los asturianos (15 de mayu). Los “Acid Mess” viaxen con “Sangre d’otros mundos”, en clave sicodélica y mediterránea, el so discu más trabayáu. El cuartu del póquer musical Luke Winslow-King, que yá actuó na Factoría Sound, pero na edición de 2018. Winslow, que ye norteamericanu, ye conocíu poles sos interpretaciones de “country” y “folk”. La so música suena como de Nueva Orleáns.

Tamién te podria gustar