Portada Música Sharon Corr abre’l telón d’un Factoría Sound con Green Desert Water

Sharon Corr abre’l telón d’un Factoría Sound con Green Desert Water

by redacción asturnews

Sharon Corr abre’l telón esti próximu día 21 de xineru d’un Factoría Sound nel que Green Desert Water sumir al cartelu de recitalesLa irlandesa llega colo meyor del folk nel so últimu discu, “The Fool & The Scorpion”, y los asturianos van presentar n’esclusiva so más recién trabayu, “Black Harvest”.

“Rock con Ñ” trai la banda sonora del rock español de los 80 y JP Harris y John R Miller van poner tol sabor de la tradición de los songwriters estadounidenses.

Les entraes de Sharon Corr van tener un preciu únicu de 20 euros; de Green Desert Water y JP Harris y John R Miller, 10 euros en vienta antemanada y 12 el día del conciertu, y el de “Rock con Ñ”, 12 y 15 euros respectivamente; nes canales habituales.

Factoría Sound calez motores para dar empiezu al so nuevu añu. En pocu más d’una selmana, el vienres 21 de xineru, Sharon Corr va xubir al escenariu de la Casa de Cultura nel primeru de los cuatro conciertos programaos hasta marzu, nos que finalmente los asturianos Green Desert Water tomen el relevu de Hellsingland Underground.

Folk, el meyor y más señero rock n’español, stoner rock ástur con un pie n’Estaos Xuníos, y la tradición de l’Americana music dan forma a un cartelu que refrenda una vegada más la calidá d’un ciclu musical llanzáu pola conceyalía de Cultura d’Avilés y yá indispensable nel norte d’España.

El prestíu y la sonoridá celta de Sharon Corr van encargar de llevantar el telón de Factoría Sound. Melodíes intimistes, el so indixebrable violín y l’esencia de la Isla Esmeralda que pasió per Europa, Estaos Xuníos y Australia. Afincada en Madrid, llega a Avilés col so últimu discu sol brazu, “The Fool & The Scorpion”. Les entraes para’l so recital, el 21 de xineru a les 21.00 hores, tienen un preciu de 20 euros.

Una selmana dempués, el 28 de xineru, Green Desert Water, la única banda española que robló pol prestixosu sellu estadounidense Small Stone Records, toma’l relevu dende la sala escénica de la Factoría Cultural, estrenando n’esclusiva para toa Asturies el so segundu álbum, “Black Harvest”.

Más información

Tamién te podria gustar