Shakira viende toes los sos cantares a un fondu d’inversión.

Shakira viende toes los sos cantares a un fondu d’inversión.
18 xineru 08:56 2021 Imprimir

La superestrella del pop colombianu Shakira convirtióse na postrera artista en vender los derechos del so catálogu, que consta de 145 cantares, a Hipgnosis Songs Fund, que cotiza en Londres, según esplicó esta selmana la firma d’inversión, mientres la crisis del coronavirus entartalla les ganancies de los conciertos.

La ganadora de trés premios Grammy, famosa por cantares como Hips Don’t Lie, Whenever, Wherever, Underneath Your Clothes y el cantar de la Copa Mundial de la FIFA 2010 Waka Waka (This Time For Africa), vendió más de 80 millones de discos y tien munchu siguidores en plataformes como Spotify o YouTube.

La pandemia prácticamente acabó coles ganancies de los conciertos en vivu y una llista creciente de músicos buscó monetizar los sos catálogos antiguos. Bob Dylan vendió’l suyu el mes pasái, una iniciativa que foi siguida por otros, como Neil Young.

Un aumentu na tresmisión de música en llínea, qu’unvió dellos ésitos antiguos al visu de les llistes d’anguaño, sumóse pa facer la posibilidá  inversores. JP Morgan dixo que Hipgnosis yera una inversión interesante daos los sos ingresos al llargu plazu por cuenta de les lleis de derechos d’autor.

  Categories: