Portada Música Shakira niega que plaxara ‘La bicicleta’

Shakira niega que plaxara ‘La bicicleta’

by redacción asturnews

Los cantantes colombianos Shakira y Carlos Vives negaron esti miércoles nun xuiciu que plaxaren a un compositor cubanu’l cantar La bicicleta y la primera dixo que ye “un homenaxe” a la so tierra para lo qu’ella apurrió parte de la lletra.

El Xulgáu de lo Mercantil númberu 12 de Madrid empecipió la vista de la demanda presentada pol cantante cubanu Liván Castellanu Valdés, qu’acusa de plaxu a Shakira, a Carlos Vives y al tamién compositor Andrés Eduardo Castro.

Liván Castellanu reclama los derechos d’autor de La bicicleta , Grammy Llatinu a meyor cantar en 2016 y que vendió nel mundu más de 210.000 copies, al alegar que ye un plaxu de la so tema Yo quiérote tanto de 1997.

Shakira esplicó que-y llegó al traviés de la discográfica Sony la maqueta del cantar de Carlos Vives, con quien tenía ganes de trabayar, y que nun primer momentu llamábase “Vallenato desesperáu” y aprofió: “Gustóme y sentí que podía amesta-y daqué”.

Añedió que la so aportación foi incorporar a la melodía del acordión parte de la lletra del estribillu, la que fai referencia a “lleva, llévame na to bicicleta”, y que por eso decidieron camudar el nome del cantar.

Tamién te podria gustar