Portada Sociedá SGAE, AIE y AGEDI nun van cobrar a la hostelería mientres la crisis del Covid-19

SGAE, AIE y AGEDI nun van cobrar a la hostelería mientres la crisis del Covid-19

by redacción asturnews

Les entidaes de xestión de derechos de propiedá intelectual SGAE, AIE y AGEDI anunciaron que van dexar de cobrar les sos cánones mensuales a los establecimientos d’ociu nocherniegu y a la hostelería mientres dure la crisis sanitaria del coronavirus.

Nun comunicáu, les trés entidaes anunciaron que, debíu al momentu delicáu” que traviesa esti sector poles restricciones derivaes del estáu d’alarma para contener l’andada del Covid-19, van retardar el pagu del canon correspondiente a los díes de funcionamientu de l’actividá.

Les entidaes de xestión comprometiéronse a nun xirar nengún recibu a nengún local mientres tol segundu trimestre, retardando’l so pagu al últimu semestre del añu y, una vegada remate esta crisis temporal, aseguren que van axustar coles distintes asociaciones del sector “un procesu de revisión”.

Aseguraron amás que los chigres a los que yá se cargó’l cobru de primer trimestre deber a que les factures fueron emitíes primero que se decretara’l confinamientu, polo qu’encamienten que s’abone l’importe y aseguren que’l valor pagu de más correspondiente al mes de marzu va se-yos compensáu una vegada superárase la crisis restando los díes d’inactividá”.

Nesti sentíu, la nota asevera que se van estudiar conjuntamente alternatives para la concesión de moratorias, aplazamientos nos pagos pindios y ralentización d’espedientes xudiciales a aquellos empresarios que cumplan cola Llei de Propiedá Intelectual mientres dure l’estáu d’alarma.

Tamién te podria gustar