Portada Música Sevilla va acoyer contra vientu y marea del coronavirus el so XXI Bienal de Flamencu

Sevilla va acoyer contra vientu y marea del coronavirus el so XXI Bienal de Flamencu

by redacción asturnews

Sevilla va acoyer contra vientu y marea del coronavirus el so XXI Bienal de Flamencu con una programación que va tomar 51 espectáculos, el 80% estrenos absolutos, y va desenvolvese n’escenarios onde podrán guardase toles midíes sanitaries.

La XXI Bienal de Flamencu de Sevilla va tener una programación de 51 espectáculos que se van desenvolver principalmente en septiembre, anque, per primer vegada y dientro de les necesidaes d’adaptación a les circunstancies social y económicu tres la crisis sanitaria, va cuntar tamién con un ciclu d’espectáculos mientres les fines de selmana d’agostu al campu nel Monesteriu de San Jerónimo.

El Conceyu de Sevilla, cola collaboración d’otres alministraciones como la Diputación y la Xunta d’Andalucía, desenvuelve un programa con más del 80% de los espectáculos como estrenos absolutos y con escenarios n’inmuebles de valor patrimonial “onde puedan cumplise les midíes sanitaries”, según espacios abiertos.

Ente los escenarios, nesta edición cai’l Teatru de la Maestranza polos condicionantes sanitarios y los espectáculos van llevase a cabu nel Teatru Lope de Vega; el Teatru Central; el Real Alcázar; la Ilesia de San Luis de el Franceses; el pabellón de Marruecos, see de la Fundación Trés Cultures, y el Monesteriu de la Cartuxa, see del Centru Andaluz d’Arte Contemporaneo (CAAC). Toos ellos van tener “aforos afechos y con posibilidá de cumplir toles midíes de seguridá”.

“Con esta edición de la Biañal, Sevilla refuerza’l so compromisu col flamencu y la cultura y la so proyección nacional ya internacional. Apostamos por caltener una Biañal afecha a les circunstancies dende’l primer momentu. Nel peor añu, nes circunstancies más difíciles, podemos dicir con contundencia que Sevilla va tener Bienal de Flamencu”, esplicó’l delegáu de Cultura y Turismu, Antonio Muñoz, quien presentó esta edición de la Bienal de Flamencu nun actu nel Real Alcázar, al pie de la conseyera de Cultura, Patricia del Pozu, y el diputáu provincial de Cultura, Alejandro Moyano.

Del Pozu aportunó nel apueste firme del Gobiernu andaluz pol flamencu nestos momentos complicaos, al pie de los artistes, les peñes y los aficionaos, y al pie de festivales de pequeñu, medianu y gran formatu, como la Biañal, el mayor y meyor escaparate del flamencu énte’l mundu”.

Tamién te podria gustar