Setiembre va ser mitolóxicu na Cuenca’l Nalón

Setiembre va ser mitolóxicu na Cuenca’l Nalón
01 setiembre 15:31 2015 Imprimir

La Conceyalía de Cultura de Samartín del Rei Aurelio al traviés de la so Oficina de Normalización Llingüística va dedicar esti mes a promover la mitoloxía asturiana a traviés d’estremaes actividaes, coincidiendo l’entamu de la programación cola Feria de Muestres y Esposiciones FEMEX que se celebra la primer fin de selmana de setiembre nel conceyu.

L’entamu del programa coincide cola Feria de Muestres y Esposiciones FEMEX que se celebra esta próxima fin de selmana y onde a partir del vienres 4 y hasta’l domingu 6 va poder visitase la esposición “Mitos asturianos” del dibuxante llangreanu Javier Iván Villa Vilchez. Nella van poder vese dalgunos de los personaxes mitolóxicos asturianos más populares, dende’l trasgu al busgosu o la xana, ente otros munchos.

La esposición, amás, ta acompañada por dellos testos onde s’espliquen les carauterístiques d’estos personaxes, y cuenta con distintos xuegos destinaos a toles edaes pa que la xente se pueda acercar a esta temática d’un mou cenciellu y afayadizu. Esta mesma esposición va poder visitase dempués a lo llargo de tol mes de setiembre na Casona del Bravial de Blimea, de llunes a vienres n’horariu de 9 a 13 h.

Les actividaes siguen el día 23 de setiembre a les 7 la tarde nel mentáu centru cultural. Esi día l’etnógrafu, dibuxante y escritor Alberto Álvarez Peña va ufiertar una charra en Blimea p’averanos al orixe y les carauterístiques de los diferentes seres fantásticos que configuren la tradición mitolóxica asturiana.

Amás, a lo llargo de tol mes les páxines de facebook y twitter de la Oficina de Normalización Llingüística del conceyu van tar dedicaes a esta temática, ufiertando información, materiales, xuegos y actividaes que se van poder descargar de baldre.

Loading Facebook Comments ...