Portada Lliteratura Sergio Vila-Sanjuán algama’l Premiu Nacional de Periodismu Cultural 2020

Sergio Vila-Sanjuán algama’l Premiu Nacional de Periodismu Cultural 2020

by redacción asturnews

L’escritor y periodista de La Vanguardia Sergio Vila-Sanjuán foi condecoráu col Premiu Nacional de Periodismu Cultural 2020, dotáu con 20.000 euros. Asina lo informó’l ministru de cultura José Manuel Rodríguez Uribes na so cuenta personal de Twitter, onde, amás de da-y la norabona, informó qu’él mesmu foi l’encargáu de comunica-y lo telefónicamente.

El ministru esplicó nes sos redes sociales que’l fallu del xuráu, presidíu por María José Gálvez Salvador, directora xeneral del Llibru y Fomentu de la Llectura, “valora toa una carrera dedicada a la Cultura y a la comunicación cultural”. Daqué qu’ensin dulda estimó’l mesmu Vila-Sanjuán, que reconoz tener “la gran fortuna de poder dedicar tola mio vida profesional a lo que más me gusta […] gran parte d’ella en La Vanguardia y el Grupu Godó, a quien toi bien estimosu”.

El periodista esplicó que lu ilusiona enforma y amás failu sentise bien afortunáu d’entrar a un grupu de premios nacionales nel que tamién figuren grandes amigos de só y maestros como son Juan Cruz, Antón Castro o Blanca Berasategui”. Amás, reconoz el simbolismu de recibilo nesti “añu tan difícil, nel qu’una vegada más se demostró’l valor y la importancia de la cultura, que nos ayudó a toos a sobrollevar meyor el confinamientu y esta pandemia”.

Vila-Sanjuán lleva toa una vida dedicándose al oficiu de periodista cultural. Concretamente, dende 1977, onde empezó cubriendo la información d’arte y lliteratura nos diarios, güei sumíos, El Corréu Catalán y El Noticieru Universal. En 1987 empezó’l so periplu en La Vanguardia, onde inda a día de güei escribe. Ganó’l premiu Nadal de 2013 cola novela Taba nel aire, ambientada na Barcelona de la década de 1961.

Tamién te podria gustar