Portada Sociedá Sergio Marqués anuncia que sigue como cabezaleru de la coalición URAS-PAS

Sergio Marqués anuncia que sigue como cabezaleru de la coalición URAS-PAS

by asturnet

El presidente d’Unión Renovadora Asturiana (URAS) Sergio Marqués remaneció esti xueves 29 nuna rueda de prensa p’agradecer los apoyos recibíos mientres la so recién hospitalización y aprovechó pa reivindicar l’espaciu del asturianismu moderáu nuna situación política que l’ex presidente del Principáu criticó arispiamente.

Marqués compareció énte los medios acompañáu del cabezaleru del PAS Xuan Xosé Sánchez Vicente y tres agradecer les amueses de solidaridá polos sos recientes problemes de salú afirmó que l’actual gobiernu asturianu del PSOE-IX-BA ta llevando a la nuestra comunidá a una situación que calificó de “perdifícil”. El so compañeru de coalición, Sánchez Vicente, sumóse a les crítiques pola situación política asturiana y entrambos coincidieron n’afirmar que la reforma del Estatutu “nun va ser nesta lexislatura, sinón más alló del 2007”.

Na rueda de prensa el líder de la coalición URAS-PAS anunció la so intención de siguir encabezando esti proyectu electoral y de continuar el so llabor na política una vez superaos los problemes que lu llevaron apocayá a una repentina hospitalización.

Tamién te podria gustar