Portada Lliteratura Sergio Algora presenta na Fnac ‘A los hombres de buena voluntad’

Sergio Algora presenta na Fnac ‘A los hombres de buena voluntad’

by asturnet

Sergio Algora (Zaragoza, 1969), consideráu Nuevu Talentu Fnac Lliteratura, presenta esti vienres día 17 de xunu a les siete y media la tarde la so obra ‘A los hombres de buena voluntad’ editada por Xordica en 2006. Nel actu de presentación que tendrá llugar nel Fórum de la Fnac de Parque Principáu va dialogar col so compañeru Fran Fernández, de La Costa Brava y Australian Blonde, col que tamien dará un conciertu acústicu al terminar la xornada.

Depues d’editar doce discos con El Niño Gusano, Muy Poca Gente y La Costa Brava, y cinco llibros de poemes, Sergio Algora presenta con ‘A los hombres de buena voluntad’ la so primer colección de relatos que sirven como carta de presentación d’esti autor mozu nel mundu de la narrativa.

Los personaxes de los cuentos d’Algora, increyibles pero cercanos, viven entregaos d’una forma desesperada y feliz a la vida. Partiendo de les atmósferes máxiques de los cuentos clásicos, Algora escribe les hisotires qu’avancen ente la ciencia ficción y la lliteratura visionaria, deformándoles cola so mirada corrosiva y posmoderna.

Tamién te podria gustar