Portada Lliteratura Sepúlveda regresa a les novedaes de les llibreríes con un relatu ‘a cuatro manes’ sobro Sudamérica

Sepúlveda regresa a les novedaes de les llibreríes con un relatu ‘a cuatro manes’ sobro Sudamérica

by asturnet

Luis Sepúlveda vuelve con obra nueva a les llibreríes. L’escritor chilenu, afincáu en Xixón y director del Salón del Llibru Iberoamericanu d’esta ciudá, enfótase nos caberos preparativos promocionales pa sacar mañana a la venta ‘Los peores cuentos de los Hermanos Grim’, una novela escrita en comuña col autor uruguayu Mario González Aparaín que recrea, dende l’humor, la vida de dos recitadores d’hestories n’Arxentina ya Uruguay.

Nun exerciciu lliterariu qu’evoca les condiciones de vida nesi llugar del planeta hai más d’ocho décades, Sepúlveda y González Aparaín empleguen como filu conductor de la narración les figures de dos hermanos, Caín y Abel Grimm, qu’algamen el so sustentu recitando hestories a pie de cai.

Les andances de dambos personaxes, denominaos ‘payadores’ -contadores d’hestories en versu- na tradición de la Pampa y la Patagonia, asoleyaránse primero en castellán, la llingua orixinal na que foi concebíu el relatu, y tornaránse depués a otros idiomes, ente ellos el francés, el portugués y el italianu.

Exiliáu de la dictadura chilena depués del güelpe militar d’Augusto Pinochet en 1973 y creador tamién nel ámbitu del cine, Luis Sepúlveda (Ovalle, 1949) ye ún de los autores en castellán más lleíos y tornaos d’Europa. Ente los sos títulos más destacaos figuren ‘Un viejo que leía novelas de amor’ (1992), ‘Mundo del fin del mundo’ (1994), ‘Patagonia Express’ (1995), ‘Historia de una gaviota y del gato que le enseñó a volar’ (1996), ‘Historias marginales’ (2000), y ‘Hot Line’ (2002).

El pasáu 4 d’agostu, Sepúlveda presentó en Xixón la qu’hasta agora ye la so última obra publicada, ‘Moleskine’, resultáu de trescribir tres cuadernos de notes sucesivos nos que l’autor d’orixe chilenu axuntó testos mui diversos baxo’l denominador común de caltener viva la capacidá de plasmu.

Tamién te podria gustar