Portada Uncategorized Selena Gómez llanza’l primera senciellu del so discu n’español

Selena Gómez llanza’l primera senciellu del so discu n’español

by redacción asturnews

Selena Gómez llanzó esti xueves pasáu’l cantar ‘D’una vegada’, el so segundu cantar n’español y la primera dende 2010. Producida pol artista puertorriqueñu Tainy y la so empresa NEON16, la tema ye una balada sobro la base del reguetón que celebra la fuerza femenino.

L’artista diera a entender qu’ente los sos suaños taba sacar un discu n’español y fontes de la industria aseguraron que ‘D’una vegada’ ye’l primera senciellu de la producción.

Gómez, de güelos mexicanos, yá revelara les sos intenciones de sacar un discu con cantares en castellán. Sicasí, dio la sorpresa ensin mayores preámbulos. La única pista publicitaria fueron xunas pintaes qu’apaecieron misteriosamente cola so cara en delles ciudaes pequenes de México coles frases ‘D’una vegada’ y ‘Bailla conmigo’.

L’artista apenes dio unes hores a les sos fans pa dixerir la noticia qu’anunció nes sos redes sociales, nes que publicó xuna semeya de tonu románticu na qu’apaez con un vistíu de flores, y roses y margarites na cabeza. Nel pechu lleva un prendedor con un corazón allumáu.

Coles palabres ‘D’una vegada, esta nueche’ n’inglés y español y l’encamientu de que la acutará en Spotify, Gómez causó una revolución ente los sos siguidores, incluyendo dellos famosos como Rauw Alejandro y el mesmu Tainy, quien espresaron la so emoción énte la tema. En YouTube, el vídeu de la tema foi recibíu por más de 130.000 fans que se conectaron al llanzamientu na plataforma.

Anque Gómez ye una comprometida activista coles causes de la comunidá llatina n’Estaos Xuníos y de cutiu espresa tar arguyosa de los sos raigaños mexicanos, l‘únicu cantar n’español de l’artista hasta agora yera ‘Un añu ensin agua’, parte del so discu ‘A Year Without Rain’.

Compuestu por Kris Floyd y so la producción de Jota Rosa y Albert Hype, ‘D’una vegada’ ye una tema 100% pop, cola enerxía típica de Gómez, y una base de reguetón lentu. Esta nun ye la primer vegada que Selena Gómez y Tainy combinen los sos talentos. Los artistes collaboraron en ‘I Can’t Get Enough’, el so ésitu de 2019, con J Balvin y Benny Blanco. L’artista tamién trabayó con Ozuna y Cardi B en ‘Taki Taki’, el cantar de 2018 na que tamién participó DJ Snake.

Tamién te podria gustar